ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3181.

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ

برای دومین بار در سه روز گذشته

بچه ها رو تنها گذاشتم!



+پریروز برای اولین بار به مدت 4 دقیقه گذاشتمشون و رفتم خرید!

گل پسر خواب بود و پسرک مشغولِ تی وی.

+امروز هم وقتی برگشتم، دیدم پسرک داره برای خودش کتاب میخونه

و گل پسر همچنان خوابه،

به پسرک وعده ی جایزه دادم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

عزیزم!
کاملا درک کردم حستو
چه خوبه این حسای مشترک
پاسخ:
:)
پس شما هم تا حالا بچه ها رو تنها گذاشتی؟ :)
گاهی آدم ناچار میشه واقعا.
کار خطرناکیه البته.
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۰ تنها دلشکسته

سلام

امروز اصلا سلام نکرده بودم واسه همین به دلم اومد :)

عجب ریسکی!!

یه توصیه خواهرانه : تحت هیچ شرایطی تنهاشون نذار... خدایی نکرده اتفاق تو یه لحظه میافته...

بخصوص که پسرک تو سن شیطونی و کنجکاوی است و احتمال خطر زیاده. :((

پاسخ:
سلام عزیزم :)
آره میدونم کار بدی کردم هرچند ناچار بودم و البته چهار دقیقه با شرایط آرامشی که تو خونه بود به چشمم نیومد
البته قبول دارم که کارم خیلی غلط بود. فقط خواستم ثبتش کنم.
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۵ مامان محمدمهدی
تعداد و زمانو زیاد نکن
خیلی کوچیکن خدای نکرده پشیمونی بار نیاره
پاسخ:
آره میدونم کار بدی کردم. هرچند که خیلی کوتاه بود ولی خب بهتره که انجام نشه.