ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3182.

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ

پسرک هنوز حروف اول رو به خوبی تلفظ نمیکنه.

دارم زیادی نگران و البته قدری عصبی میشم..

نگران از اینکه نکنه من باهاش کم حرف زدم که اینطور شده...



+راستش من از بعد از ازدواج فوق العاده کم حرف شده م..

البته تو خونه فقط!

تو خونه ترجیح میدم بیشتر سکوت کنم!

و فکر میکنم این مسبب تلفظات غلط پسرک باشه..

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
لوسی می

نظرات  (۶)

سخت نگیر یاد می گیره.
کتاب زیاد بخون براشون
پاسخ:
امیدوارم. ولی وقتی بهش فکرمیکنم از تصور کم کاری خودم اعصابم خرد میشه.
کتاب میخونم اما واقعا نه خیلی شاید هر دوسه روز یه بار.. :((
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۳ تنها دلشکسته

کدوم حروف؟!

پس به جاشون چی میگه؟

آبجی دلمونو بردی ها :) یه عکس از دوتا پسرا بذار در بغل و جون جونی کنار هم :) تو خونه جدید طوریکه پرده ها و دکور آشپزخونه هم دیده بشه :) عجب عکسی :))))))))))))))

پاسخ:
مثلا ق، ک، گ، و از این حروف حلقی.
به جاشون میگه د.
مثلا به جای قوری میگه دوری! اما شقایق رو درست میگه.
:)))
آشپزخونه و پرده ها کاملا مقابل هم هستن نمیشه همزمان تو عکس باشن. ولی پرده هام هنوز کامل نیست. یه نوعی از حریر براقه فعلا و دیگرهیچ!
باشه ان شالله یه عکس خوب ازشون بگیرم میذارم.
وااای منم همچین نگرانی در مورد دخترم دارم. اکثر بچه های همسن و سالش تو فامیل دیگه جمله میگن اما دختر من هنوز فقط همون کلمه های اولیه رو هم به زور میگه برعکس پسرم که زود به حرف افتاد و من همش نگرانم و میترسم که تقصیر من بوده باشه...
مادر بودن خیلییییییی سخته بنظرم ادم همش باید نگران باشه و استرس داشته باشه ):
پاسخ:
خیلی بده.. یه نگرانی یهو مثل خوره میفته به جون آدم.
البته دختر شما که کوچولویه هنوز. نیست؟
خیلی خیلی سخته.. همه ش نگرانی و استرس. و هرکار هم که بکنی بازم فکر میکنی نکنه کم گذاشتم :((
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۴ مامان محمدمهدی
حروف اول دیگه چیه؟

پاسخ:
یعنی مثلا کودک رو میگه دودک! یا شقایق رو درست میگه اما قوری رو میگه دوری!
حروف خاص وقتی اول کلمه باشن نمیتونه درست تلفظ کنه!
البته خدایی هیچ تلاشی هم نمیکنه و خیلی ریلکسه.
نه 
خیالت جمع
پاسخ:
چی نه؟ اینکه تقصیر من بوده؟
نه خیالت جمع حرف زدنش درست میشه
پاسخ:
آره میدونم درست میشه. ناراحتِ تاخیراتش تا الانم. وگرنه مطمئنم که درست میشه ان شالله.