ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3192.

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

تصمیم گرفته بودیم که دو سه روزی با مامانم و بچه ها برم سفر.

مستر موضعش نامعلومه،

نمیگه نرو! اتفاقا میگه برو!

اما به نظر نمیرسه که از ته دلش راضی باشه.

نمیدونم چه کار کنم..

مستر میگه برو، نهایتش فکر میکنم رفتی ماموریت!

:)


+حقیقت اینه که من هیچ سفری رو به بودن در کنار مستر ترجیح نمیدم!

حتی اگر مستر مدام تلویزیون ببینه و من این گوشه ی خونه به وبلاگم برسم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

سلام عزیزم
منم دققیا مثل شما هستم هیچوقت دلم نمیخواد بدون همسرم جایی برم
اما اگه از نظر روحی نیاز به بازیابی داری حتما برو و انرژی ذخیره کن اگه م فکر می کنی پیش مستر بیشتر انرژی ذخیره می کنی که نرو (:
پاسخ:
سلام :)
آره حس خوبی نداره. من اگرم برم فقط به خاطر بچه هاست. اونجا برای بچه ها فضای بازی واقعا مهیاست و میدونم که حسابی با داییشون بهشون خوش میگذره..
چی بگم والا..ببینم چی میشه.
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۰ فاطمه غلامی
امان از دست این مردا
میگم حالا که میگه فکر میکنم رفتی ماموریت
شما هم بچه ها رو بذار براش و برو که دیگه راستی راستی بشه ماموریت :))
پاسخ:
:)))
خیلی باحال بود :))
اگه بتونید یه روزم ک شده خودتون چهارتایی برید همین اطراف شهر بهتره تا اینکه شما تنهایی با بچه ها برید
اونطوری میتونی بیشتر بهشون بفهمونی که مرد زندگیت خیلی مهم تر از بقیه چیزاس
البته این نظر شخصی منه ها
پاسخ:
آرهههه خب اینم هست..
ممنونم.
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۱ مامان محمدمهدی
عه تو هم که مثل منی
آی مامانم حرص میخوره و اینجور مواقع میگه آخه تو به ته دل مستر چی کار داری
ولی واقعا و راحت میشه فهمید که دلشون میخواد نری و پیششون بمونی
اگه مامانتینا راضی میشدن پسرکو همراهشون میفرستادی تا ایشون قربانی لوس بازی مادرشون نشن
پاسخ:
آرههه واقعا گیر میدم به ته ته دل مستر.
منم میدونم ترجیحش نرفتن ماست.
خب مامان اینا که مشکلی ندارن ما مشکل داریم پسرک رو بفرستیم.
دلم نمیخواد تو این سن به دوری از ما عادت کنه. تازه با خروج از اون خونه داریم وابستگی خانوادگی رو بهش یاد میدیم! هههه ههه!
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۳ تنها دلشکسته

سلام خواهری

خب آقاتون هم بیاد دیگه!!

پاسخ:
سلام. خب مستر نمیتونه مرخصی بگیره و کلا کارش بی ثباته. معلوم نیست این هفته عازم ماموریته یا نه.
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۰ تنها دلشکسته

ای بابا :(

کار همسرتان چیه مگه؟!!

البته حتمی دوست ندارید بگید!

منظورم اینه کلی بگید! مثلا شغل دولتی دارن؟ یا خصوصیه؟ استخدام رسمیه یا قراردادیه؟!

پاسخ:
کارمند. مستر کارمند دولته.