ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3197.

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

یکی از فانتزی های زندگیم اینه که

سر صحنه ی فیلم برداری یکی از فیلم های جکی چان حضور داشته باشم.


:)


+چقدر این آدم خلاقه آخه.. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
لوسی می

نظرات  (۵)

خخخ
پاسخ:
:)
:|
پاسخ:
:))
خدایی این علامت خیلی باحاله قشنننننگ حس رو میرسونه! :))
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

اوح اوح!

از یه ماه دیگه ان شاالله کل خونه زندگیتون میشه بازار شام!

از همین حالا فکری برای کابینتا و کمدا و قفسه های کتاب و اینا بکنید که به روزگار ما دچار نشید!!!
پاسخ:
سلام.
:))
مگه شما چه روزگاری دارین؟
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۳ مردی بنام شقایق ...
از فیلم هندیا که خلاقیتشون بیشتر نیس که!
پاسخ:
:)))
کامنتتون خیلی بی انصافانه ست..خدایی این ها قابل قیاس نیستن.
این خلاقیت ها واقعیه. خیلی واقعیه و من واقعا جکی چان رو به خاطر ایده هاش ستایش میکنم! به صورت واقعی! :)
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۰۶ مامان محمدمهدی
با اینکه اهل فیلم های تی وی نیستم ولی اگه اتفاقی مواجه شم با فیلمی از جکی جان حتما میشینم و میبینم فیلمو
پاسخ:
آره دیگه این روزها هر شب شبکه نمایش ساعت نه، فیلمهاشو نشون میده. خدایی خلاقیتش از استفاده از تمام اجزای موجود در صحنه فوق العاده ست.