ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3198.

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ

از صبح تا وقتی که مستر بیاد

حدود هشت و نیم، نه ساعت با بچه ها هستم

و واقعا وقتی مستر میرسه

انگار چوب خطم پر شده!!



+امروز مستر برای خرید که رفت

دیگه نمیتونستم بچه ها رو کنترل کنم..

+البته کار مستر هشت، نه ساعته نیست.

یازده ساعتی بیرون از خونه ست اما خب ما دو ساعت اول صبحش رو تا هشت میخوابیم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
لوسی می

نظرات  (۲)

8-9 ساعت که خوبه، من 12-13 ساعت باهاشونم
پاسخ:
وقتی ظهر بخوابن خوبه. من میتونم دووم بیارم.
اما بیش از اون نه اصلا.
البته بستگی به برنامه ی ذهنیم هم داره.
وقتهایی که مستر ماموریت باشه خب من 24 ساعته و حتی چند روزه، ساپورتشون میکنم
اما وقتهایی که قراره مستر باشه و بی خبر نیست، یا هی ساعت های کاریش کش میاد و بیشتر سرکارهاش می مونه بدون اینکه بدونیم تا کی طول می کشه، دیگه واقعا تحملم سرریز میکنه!
خدای من خیلی سخته که!! چه کار میکنی با دو تا وروجک؟؟!
مستر هم یازده ساعتی بیرون از خونه است اما دو ساعت اولشو ما می خوابیم :)
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۰۸ مامان محمدمهدی
نظری ندارم:|
خدا آرامش و صبرتونو دوچندان کنه
پاسخ:
سلامت باشی :)