ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3200.

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

پسرکِ طفلکی من

دیشب خواب بد دیده.

و امشب حاضر نبود بره تو اتاقش بخوابه...

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۱۰ مامان محمدمهدی
مواظب باش به این بهونه موندگار نشه 
یبار تجربه شو داشتم به همون بهونه دیدن خواب ترسناک چند ماهی تو اتاق ما موندگار شد و دوباره از نو ترکش دادیم
پاسخ:
نه شب اگر هم کنار ما بخوابه وقتی خوابش ببره حتما می بریمش تو اتاقش. من نمیذارم پیش ما بمونه.
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۴ مهراد فروتن
آخی! 

پاسخ:
:(
خواب ماهی های قرمز و سیاهی رو دیده بود که میخواستن گازش بگیرن.