ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3203.

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

الان شبکه مستند یه برنامه ای رو نشون میده

که موشها وقتی که خطر رو خیلی نزدیک احساس میکنند

و نمیتونن فرار کنن خودشونو به مُردن میزنن.

ماشالله انقدر هم حرفه ای ان که نگو!

روباهه موشه رو برداشت برد که بخوره اما موشه تکون نخورد تاااا اینکه ولش کرد.

دقیقا اون چیزی که ما بهش میگیم موش مردگی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
لوسی می

نظرات  (۲)

شه جالب:)))
پاسخ:
هاااا خیلی جالب بود :)
خونه مامانم یه بار موش پیدا شد، دوبار به همین روش خودشو نجات داد تا آخر کشتنش!
موش مردگی رو از نزدیک با گوشت و پوست و استخون درک کردم انقد جیغ کشیدم:)))
پاسخ:
وای خدای من! راس میگی؟؟!
:|
خدایی موش تو خونه وحشتناکههههه :((