ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3204.

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ

کاش روزهای تعطیلی هفتگی به جای پنجشنبه و جمعه،

مثلا سه شنبه و جمعه می بود.

اینطوری تجدید قوا خیلی راحت تر میشد.



+البته میدونم اشکالات زیادی هم بر این ایده مترتبه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
لوسی می

نظرات  (۴)

سلام
خیلی خوب میشد اگه
قانون بین التعطیلین وجود نداشت!
D:
پاسخ:
سلام. متوجه ربط کامنتتون به پست نشدم متاسفانه.
مگه پنج شنبه ها تعطیله؟
من که اصلا تعطیلی ندارم خودمم تو خونه باشم دیوونه میشم
:/
خوش به حالتون 
میدونی اینکه آدم به روزی یا ساعتی نگاه متفاوت داشته باشه خیلی خوبه 
ماخودمونو بکشیم یه عصر جمعه شاید داشته باشیم
البته دیروز که صبح و عصر بودم
پاسخ:
برای کارمندهایی که صبح تا عصر سرکار هستند، معمولا پنجشنبه ها تعطیله.
البته برای کارمندهای دانشگاه که ایده آله، صبح تا ظهر سر کار هستن و پنجشنبه ها هم تعطیله! :دی
خب شما شغلتون متفاوته. یعنی همه ش بیمارستان هستی؟ خیلی سخته که :(
نه 
دانشگاه پنج شنبه تا دوازده و نیم هستن که...
!!!!!!
پاسخ:
نه! دانشگاه های دولتی عموما پنجشنبه ها تعطیلن!
شاید شما دانشگاه های پزشکی رو میگی!
دانشگاه ما که اینطوره! ههه ههه!
خاک به سرم کدوم دانشگاهی که پنجشنبه تعطیله!؟

بعد دانشجوی بدبخت کاراداری داشته باشه 



وع!!
پاسخ:
دانشجوی بدبخت همیشه مشکل خودشه! خخخخ!
تا جایی که من میدونم همه ی یونی ها تعطیلن!
حالا وزارت بهداشتی ها رو نمیدونم اما به نظرم وزارت علومی ها تعطیلن!