ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3207.

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ

چقدر راحت بی حجابی یا بدحجابی رو پذیرفتیم.

قبلاً تو هیچ شبکه تلویزیونی خانمی رو نمی دیدی که ذره ای موهاش بیرون باشه،

الان می بینی ماشالله که شالش روی موهای دم اسبیش افتاده و به اشاره ای از سرش خواهد افتاد!



+نمیخوام بگم این نمایش غلطه یا درست، میخوام بگم راه اومدیم.. کم کم کوتاه اومدیم..

گام به گام.. بدون اینکه بفهمیم چی شد که اینطوری شد..

و این همون تبعیتِ خطوات است.

+ و لاتتبعوا خطوات الشیطان..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
لوسی می

نظرات  (۴)

کاش مثل فرهنگ بستن کمربند ایمنی ! که جا انداختن بین مردم به روش های درست
حجاب رو هم جا می انداختن
اشتباه این بود که قبل تعریف حجاب جریمه برای بدحجابی تعیین کردن و این باعث شد یه سری ها به دلایل مختلف ازون ور بوم بیفتن
حاصلش جز این نمیشه 
البته جدای از دسیسه های دشمنامون
پاسخ:
نمیدونم والا چی شد که اینطوری شد.. چی بگم..
الانسان حریص علی ما منع! :(
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۸ مهراد فروتن
خشت اول چون نهد معمار کج/ تا ثریا می رود دیوار کج 
پاسخ:
بعله :(
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۵۲ مامان محمدمهدی
هییییییییییی:(
پاسخ:
هعی :(
متاسفانه:(((
پاسخ:
بله متاسفانه :(