ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3211.

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

امروز گل پسر رو برای واکسن یک سالگی بردم مرکز

و گفت باید حتما کد ملیشو بلد باشی وگرنه واکسن نمیزنم!

:|



+بلد نبودم دیگه. واکسن رو نزد. :|

+جدیدا سیستمشون گویا مکانیزه شده و برای همین به غافلگیر شدیم و رسما برنامه ی روزانه مون کن فیکون شد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۲ خانم الفــــ
:)
ممنون که تحربیاتتون رو میگید :)
پاسخ:
هههه هه! این تجربه نبود! خواستم بگم مدلشون یهویی عوض شده و ما چقدر ضدحال خوردیم این همه راه رفتیم و ناکام برگشتیم! :)
قبلا کد ملی نمیخواستن.
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۷ خانم الفــــ
خب برای ما تجربه ست دیگه :) دیگه نوبت ما که بشه یادمون می مونه کد ملی ببریم با خودمون :دی
پاسخ:
آره دیگه البته اون موقع از اول بهتون میگن شما غافلگیر نمیشین ان شالله :)
مکانیزه شده؟
فکرکنم الکترونیکیزه شده باشه ها:))
پاسخ:
هههه ههه! خب اونم میشه و با توجه به معنای کلمه ی مکانیکی که در ذهن میاد نکته سنجیت قابل ستایشه :)
اما به این تغییر مدل میگن یک ایجاد مکانیسم جدید.
بهتر بود میگفتم اتوماسیونی شده.
:)
آخییی سلامت باشه همیشع
انگار همین دیروز بود که نوشتی خانواده قراره برن عروسی و شما برای زایمان تنهایید

پاسخ:
آرههههه واقعا آرههههه..
زمان خیلی خیلی زود میگذره نامرد!
چه روزگاری بود...
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۲ مهراد فروتن
تو گوشی تون سیو کنید اطلاعات این شکلی رو خب!
پاسخ:
والا باید همین کار رو بکنیم :(