ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3212.

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

من عاااااااشق رفتن به سبزی فروشی و میوه فروشی ام.

ینی یکی از لذت های عمیق روزانه م میتونه این باشه

که برم تره بار فروشی و هرچی دلم میخواد بخرم :)

اطراف این خونه مون از شیر مرغ تا جون آدمیزادفروشی هست!

جز میوه و تره بار!

:|



+البته تو همین دو هفته، دو تا سوپر میوه تو کوچه مون افتتاح شده، (برکت قدم رو دارین واقعا؟ ههه ههه!)

اما هنوز اون مدلی که من عاشقشونم نشدن. :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
لوسی می

نظرات  (۲)

ولی من تره بار دوس ندارم. چون خودت که حق نداری دست بزنی، بعدم هیییی باید به طرف التماس کنی کم میخوام و توروخدا کمترش کن!
یه بار نزدیک دانشگاه رفتم تره بار، دوتادونه خیارگوجه و لبو میخواستم مثلا! پدر کتف و کولم دراومد تا خونه رسیدم:)
پاسخ:
عه! چرا؟؟ خونه سابقمون میوه فروشی سر کوچه مون بود مخصوصا قبل از گل پسر من و پسرک تقریبا هر روز میرفتیم یک سیب، دو تا پرتقال، یک موز و امثالهم میخریدیم و میومدیم.
مثلا فکر کن دو تا هویج برای ناهار برمیداشتم و سه تا بادمجون و چهارتا گوجه! ههههه ههه! حتی شده بود ده تا گیلاس برداریم و برگردیم.
البته میدونم همه جا این کار رو نمی کنن.
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۱ مهراد فروتن
فکر کنم بوی سبزی ها و میوه ها رو خیلی دوست دارین. 
من خودم سبزی و میوه رو معمولا اول بو می کنم. 
یه بار یه سیب انقدر بوش خوب بود دلم نیومد بخورمش :)))))))
پاسخ:
آرهههه بوی سبزی تازهههه مخصوصا.
منم این تجربه رو دارم :)