ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3213.

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

تو یکی از پیج های اینستا،

عکس پدری آمریکایی رو دیدم که هشت ساله ازدواج کرده

و چهارتا بچه داره!

وااااای که عاشق پیجش شدم!

بس که ماشالله بچه هاش جیگرن و پشت سر هم!

فکرکنم بچه ی بزرگشون دو یا نهایتاً سه سال از پسرک بزرگتر باشه..

و بقیه به ترتیب ردیفن :)



+با کامنت گذاشتن براش و دریافت پاسخم اولین مکالمه ی واقعیم با یک آمریکایی رو هم انجام دادم! هههه ههه! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
لوسی می

نظرات  (۶)

چه بامزه:)
منم یه بار وبلاگ یه خانم سوئدی رو میدیدم دوتا پشت سرهمی ناز داشت:)
پاسخ:
:)
خدا همه ی بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنه :)
از یک زن یعنی؟
یعنی اونجا هم بچه شیرزد میارن؟
پاسخ:
بله دیگه! فکر نکنم اونجا مسئله ی تعدد زوج وجود داشته باشه.
یعنی چی شیرزد؟؟! :|
متوجه نشدم.
شیرزد دیگه 
بچه هایی که یک سال به هم دارند رو میگن شیرزد 
اولی سیر شیر نخورده دومی پیداش شده
پاسخ:
اصلا این کلمه رو تا به حال نشنیده بودم.
آره دیگه فکر کنم مدل بچه هاشون اینطوری بود.
خیییییلی پشت سر هم بودن.. فک کنم ماکزیمم اختلاف بینشون دو سال بود.
عزیزم من یک سال و هشت ماهم بود خواهرم اومد و دو سال و نه ماهم بود که اون یکی اومد!!! 
من میدونم شیرزد یعنی چی
و اون بچه بزرگار طفلکی بنظرم خیلی عقده ای میشه شایدم من شدم
ولی باخودم میگم مادرپدر به دوقلوها به یک اندازه توجه میکنن چون میگن تا یکی رو بغل میکنی اون یکی یا گریه می کنه یا خودشو می چسبونه 
شیرزد ولی 
هر کار کنی اولی بزرگتر دیده میشه 
:((
پاسخ:
نه بابا! راس میگی؟ فقط میتونم بگم طفلکی مامانت. :(((((
آره واقعا بچه های پشت سرهم خیلی سخت ترن از بچه های دوقلو. مطمئن باش برای مامانت خیلی سخت تر از خودت بوده.
چون بچه های دوقلو با هم بزرگ میشن و نیازهاشون در هر لحظه یکیه اما وقتی پشت سرهمن نیازها متفاوت میشه و کلی دردسر داره همین!
حالا تفاوت بچه های من به اندازه ی شما و بچه ی سومه! اما خیلی سخته واقعا سخته.
برای من که تصور اینه که در هر حال بچه ها به نفعشونه، هم بزرگه و هم کوچیکه. اما شما چون سه تا شدین دیگه کار خیلی سخت شد.
خدایی الان از اینکه همیشه در تمام دوران زندگیت خواهرهای هم سن و سال داشتی راضی نیستی؟؟!
من و خواهرم دو سال اختلاف داریم و هردو کاملا راضی هستیم، برای همین اصرار داشتم بچه هام اختلاف سنی کم داشته باشن و سختیشو به جون خریدم، هیچ وقت هم پشیمون نشدم الحمدلله. :)
نه 
من باخواهرام اونجوری نیستم 
اتفاقا امروز به همون سومی گفتم خواهر و غریبه برای من یکیه وقتی اصل رفتار فرقی نداره
رفتار با من منفعت طلبانه است 
گفتم تنها کسانی که رفتاراشون صادقانه تره پدر و مادر هستن 

موافقم صد در صد که هزار برابر برای مامان بیچاره ام سخت تر بوده 
پاسخ:
عجب :(
چی بگم والا.
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۷ فاطمه لاهیجانی
منم خیلی ازین صفحه ها فالو میکنم، خیلی از مادرای خارجی با کلی بچه های قدو نیم قد!
پاسخ:
:)
عکسهای دوست داشتنی ای دارن. خانواده های کامل :)