ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3215.

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ

لوسترمون موزیکاله!

ههه ههه!

تکنولوژی ای که به نظر من خیلی مسخره بود (و البته هنوزم هست!)

که مثلا که چی که یه لوستر موزیکال باشه!

حالا تصمیم گرفتم دعای عهد رو که هر روز صبح پلی میکردیم

و تو بحبوحه ی اسباب کشی ازش غفلت میشد و مهجور مونده بود،

بذارم رو لوستر!

هر روز بیدار که میشیم کافیه دکمه ی پلی لوستر رو بزنم

و از تنبلی ها وموانع احتمالی برای روشن کردن لپ تاپ،

پیشگیری بنمایم!

:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۵
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۵ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۰ مهراد فروتن
احیانا صبح ها نون بربری نمی خره لوسترتون!؟
:)
پاسخ:
:))
وع 
چه تجملاتی 


آیکون پلازیل
پاسخ:
هههه هه!
چی بگم والا! به نظر من که همچنان مسخره س! :دی
اوووه چه با کلاس ...
پاسخ:
:))

اوهوم 

بعدخودتون اونوخریدید عایا!!؟؟
پاسخ:
بله :)
البته ما نمیخواستیم موزیکال باشه اما از مدلش خیلی خوشمون اومد خب آپشن اجباریش بود این یو اس بی داشتن.
همینجوری آهنگ نمیزنه که! باید بهش فلش بزنی.
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۰ تنها دلشکسته

تا حالا ندیدم...

جالبه...

اونوقت قیمتش چنده؟ جهت کنجکاوی :)

پاسخ:
چیز خاصی نیست! تقریبا همه ی لوسترهای مدل جدید اینطورن.
نزدیک 500 تومن.
این اپشنه با اینکه مسخره س ولی میشه ازش استفاده های جالب کردها!!
اگه صداش بلند باشکه چه بهتر!!
صبح ها دعا عهد
یه وقتاییم صوت قران!چه شود
پاسخ:
بعله دیگه. ما هم استفاده های خوبش رو کشف کردیم :)
فک کن مثلا روضه برگزار کنم از لوسترم صدای نوحه بیاد! خخخخ!