ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3217.

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

بازی، بازی، بازی و بازی!!

واقعا چرا بچه ها از بازی کردن خسته نمیشن!!

این روزها من تقریبا روزی سه تا چهار ساعت پیوسته با پسرک بازی میکنم!

اما خسته نمیشه!

بی خیال نمیشه!

کم نمیاره!

نمیگه دیگه بسه!

چرااااا؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
لوسی می

نظرات  (۴)

چون بچه ها به انرژی هسته ای وصلن :)
انرژیشون تموم نمیشه :)
پاسخ:
واقعا، واقعا، واقعا..
به نظرت میشه از ذخایر انرژیشون به عنوان یک منبع در آینده استفاده کرد؟ :دی
خوبه که خودتم لذت ببر از بازی کردن باهاش
پاسخ:
آرهههه واقعا. لذت هم داره برام :)
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۷ تنها دلشکسته

خدا صبرت بده آبجی :)))

من یکی برادرزاده ام درخواست بازی ازم میکنه همون اول خودمو کنار میکشم و شوهرمو پیشنهاد میدم :))

پاسخ:
:))
آره منم اوایل اینطوری بودم اما الان از بازی باهاش لذت میبرم.
خیلی خوبه که میدونم کاملا راضیه :)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۸ مامان محمدمهدی
میدرکمت
پاسخ:
با سپاس از شما :)