ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3221.

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

چقدر من همیشه ماه ذی القعده و ذی الحجه رو دوست داشتم

و جدیداً خیلی بیشتر دوستشون دارم

چون هر دو پسرم متولد چهاردهمِ این ماه ها هستند.

:)



+ماه ذی القعده شروع چله ی ترک گناه باشه برای رسیدن به عیدقربان،

و ماه ذی الحجه چله ی آمادگی برای عاشورا؛ ان شاءالله.

برای محرم آماده بشیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
لوسی می

نظرات  (۷)

چه جالب!
من همیشه ماه رجب، شعبان، رمضان رو دوست داشتم. فعلنم دو تاش نصیب دو تا پسرام شده
پاسخ:
بعله اونها که جای خود دارن. ولی نمیدونم چرا دوست داشتم بچه هام تو ماه های حرام به دنیا بیان!
و جالبه که مستر هم متولد چهاردهم ماه حرامه :)
چقدر جالب
خونوادگی چهاردهم ماه های حرام رو گرفتید...
کاش بتونیم از این ماه ها استفاده کامل رو بکنیم.
از وقتی بچه دار شدیم دیگه به هیچ برنامه عبادی اونطوری که دلم میخواد نمی رسم و این خییییلیییی ناراحتم می کنه
پاسخ:
:) آره واقعا وقتی گل پسرهم چهاردهم به دنیا اومد خیلی برام جالب بود.
میگم مردهای خونه مون ماه شب چهارده ن! خخخخ!
منم همینطورم. فقط سعی میکنم گناه نکنم وگرنه معمولا برنامه ی جدید کم میریزم :(
پس با 14هم ماها قرارداد دارین
پاسخ:
:)) دقیقا :)
نیمه ی ماه :)
پسرام ماه شب چهاردهن! خخخخ!
چقدر اینروزا از تقویم عقبم، مرسی یادآوری کردید بانو جان
پاسخ:
قربون شما. التماس دعا :)
من خیلی از این مسایل سر در نمیارم :)))
پاسخ:
:))
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۳ مامان محمدمهدی
چه خوب
م م هم متولد اول ذی القعده ست
پاسخ:
واقعا؟ تولد حضرت معصومه ست اون روز! نه؟!
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۸ مامان محمدمهدی
بله
پاسخ:
:)