ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3222.

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ

دیروز تولد یک سالگی گل پسر بود.

و برای واکسیناسیون رفتیم،

و همه مون واکسن زدیم برگشتیم!




+من و مستر واکسن عشق زدیم!

خانمه هی میگفت این واکسن عشقه!

چون از حالا به بعد هر ده سال باید دوتایی بیاین بزنین! خخخخ!

میدونم! به نظر خودمم تعبیر خانمه خیلی لوس بود! :))

ما هردو بعد از 15 سالگی واکسن کزاز و دیفتری رو نزده بودیم.

:|

+البته پسرک با ما نبود.

+قیمت هر واکسن 120 دلاره که دولت داره رایگان در اختیار میذاره.

شما هم برید بزنید لطفا و جامعه رو آلوده نکنین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
لوسی می

نظرات  (۲)

عزییییزم تولدش مبارک
مگه موقع بارداری واکسن کزاز نزدی؟؟؟؟؟
پاسخ:
متشکرم :)
نه، من 25 بودم که بارداری دومم بود و دکتر گفت اثر اون واکسنه تا انتهای 25 سالگی هست لازم نیست بزنی.
البته میشد بزنم. ولی چون گفت برات ضروری نیست تنبلی کردم دیگه.
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۳ مامان محمدمهدی
تولدش مبارک
چه زود گذشت واسه ما:)
برید برید واکسن عشق رو هم بزنید ببینیم آخرش چی میشه:)
چه گرون و دم دولت گرم:)
پاسخ:
متشکرم :)
خیلی. برای خودم هم خیلی.. هعی زندگی!
خخخخ! کشته بود ما رو! حالا جالبه یکی اومده بود هی می پرسید واکسن چی زدن اینا، خانمه کوتاه نمیومد تا آخر میگفت واکسن عشق!
تا ما اونجا بودیم که نگفت بهشون همون کزاز بوده! :)
آره واقعا.