ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3224.

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

چه کار بکنیم از دست این گل پسر

که اینقدر به ریختن خاک های گلدون گیره!




+هرکار میکنیم، هر مانعی که میذاریم نمیشه که نمیشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
لوسی می

نظرات  (۴)

گلدونا رو بردارید
پاسخ:
:)))
انقدر خندیدم به این کامنت یاد یه ماجرایی افتادم که یکی از پسرهای شیطون با تفنگ های کودکانه که گلوله مشقی دارن، هی میزده لامپهای خونه شونو رو میترکونده، باباش میگفت که رفتیم یه جعبه لامپ گرفتیم هی لامپها رو عوض میکنیم! بعد در جواب این آقای پدر، یکی از دوستان گفت عوض جعبه ی لامپ خریدن، تفنگ رو از بچه بگیرین! :)))) واااای که من اون روز چقدر خندیدم :)) هنوزم یادم میاد خنده م میگیره. :)))
حالا این کامنت شما منو یاد جواب اون دوستمون انداخت.
خب کجا بذارم خواهر جان؟ هیچ طاقچه، طبقه، بالا بلندی و چیزی برای جاسازی گلدانها در خونه مون نیست. این روزها با مستر همه ش درگیر اینیم که گلدون ها رو از دست گل پسر کجا گم و گور کنیم!
کلا از خونه بردارین ببرین بیرون
من معمولا این راه حل رو انتخاب می کنم

جدا چرا به نظر خودشون نرسیده تفنگو بگیرن؟!!
پاسخ:
حیفه خب! کاج مطبقه من فکر نمیکنم بیرون سالم بمونه.


+ :)) نمیدونم! البته جو کلا شوخی بود :)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۵:۴۳ فاطمه لاهیجانی
سلام عزیزم، اقتضای سنشه و میگذره، ولی تا اون موقع با ی ورق چوب اگه میشه طاقچه ای چیزی درست کنین به نظرم
پاسخ:
سلام. بله درست میگی. باید یه کاری بکنیم وگرنه گل بیچاره از بین میره :(
به همراه اعصاب و توانایی دست و کمر من البته!
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۰ مامان محمدمهدی
چیکارش دراید بچه رو
بزارید خاک بازیاشو کنه:)
پاسخ:
:))
کاری نداریم که! مشکل گلمونه که از ساقه خواهد مرد! :(