ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3240.

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

وقتی رفتیم مادر مستر گفت حالا که اومدی ناهار با شما!

منم مشغول طبخ کباب تابه ای شدم

آقا شوووووووووووور شد در حد المپیک!

منم برش برش سیب زمینی گذاشتم رو کباب ها،

بعد که سیب زمینی ها شور شد، کلا کباب رو برداشتم و تابه شستم و دوباره کباب ها رو گذاشتم توش!

با یه مقدار آب جوش و روغن جدید و گوجه فرنگی!

ینی تو بگی احدی فهمیده باشه که این غذا چقدر شووووور بوده!

مستر کم آورده بود وقتی دید نمک ها به این وضعیت حذف شده ن!

هه ههه!



+ولی محض مردم آزاری هی سر سفره می گفت: چی شد نمکدون نیووردی سر سفره!

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۳۴ مامان محمدمهدی
جمله اولت منو سخت تکون داد:(
تو این ۱۰،۱۱سال یکبار هم همچبن چیزی نشنیدم حتی برای کمترین و کوچکترین کارها
خدا صبر و اجرت بده خواهر:)
ولی آفرین آشپزباشی
پاسخ:
راس میگی؟؟! :|
نه از این حرفشون بهم بر نخورد چون هزار بار شنیدم! هههه ههه! طبیعی شده دیگه..
قربانت خدا شما و اقوام شویت رو هم برای هم حفظ کنه الهی.

بابا کدبانو
پاسخ:
:)
خواستم انتقال تجربه کنم که سیب زمینی واقعا نمک ها روجذب میکنه.
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
یعنی اگر زیر و روی کبابه بگذاریم نمک جذب سیبه میشه؟
ممنون از شما :)
پاسخ:
سیب زمینی البته!
بله. من تقریبا سه تا سیب زمینی برش دادم گذاشتم.
تو هر غذایی مثل خورش، آش و ... وقتی شور میشه سیب زمینی بندازین نمکشو میگیره.
ترجیحا قطعه شده.
آخرش هم سیب زمینی ها رو دربیارین.
خواهش میشه :)