ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3241.

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

ای پدر مهربان،

ای برادرِ همدل،

ای رفیقِ دلسوز*..

بیا به حق جوادت_علیه السلام،

بیا و ضامن ما شو..



*این سه عبارت، چقدر منو به طمع بیندازه و دلم رو پـــــُررررر از امید بکنه؛ خوبه؟!

+امام پدر مهربان، برادری همدل و رفیقی دلسوز است. (امام رضا_علیه السلام)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۲ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۹ کوچک‌های بزرگ
سلام. راستش با ایده گرفتن‌ها مشکلی ندارم. خیلی از سایت ها هستند که مثلا آموزش دسر و کیک و کادو پیچ کردن هدیه‌ها و توصیه‌هایی از این دست دارند با تصویر و حتی فیلم اما باعث حسرت هم نمی شوند اما با این قبیل صفحه ها مشکل دارم. کلا در هر تصمیمی یادمان باشد چه به دست می آورم و چه از دست می دهم. آیا تشویق عده‌ای، ارزش آه حتی یک نفر را دارد؟ آیا ارزش تحت فشار قرار گرفتن روانی کسی را دارد. آیا هیچ راه دیگری برای ایده گرفتن وجود ندارد؟ممکن است من از رنگ موهای یک خانوم که مقید به رعایت حجاب نیست در خیابان ایده بگیرم یا از شکل آرایشش و مدل مانتوش. پس آیا او مجوز دارد برای حضور با این پوشش در سطح جامعه؟ شاید یکی از دلایل علاقه نشان دادن مخاطبان، کنجکاوی پرورش یافته افراطی ما در سرآوردن از زندگی این و آن و شیوه زندگی دیگران باشد. دلیلم برای مخالفت با این صفحه ها همان دلیل مخالفتم با مراسمی مثل چیدن جهیزیه و دعوت از مهمان ها برای رویت است.
پاسخ:
سلام بله کاملا درست بود :) متشکرم.
فکر میکنم گاهی بعضی پستهای من هم چنین رنگ و بویی میگیره. :(
دلت هیچ وقت خالی از امید نباشه عزیزم ❤❤
پاسخ:
قربونت. همچنین عزیزم.
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۳۳ مامان محمدمهدی
دلمو هوایی کردی:(
پاسخ:
هووووممممم دل خودم را نیز.. اساسی...