ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3242.

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ب.ظ

برامون دو جعبه سیب آورده بودن،

امروز با تمام کمر دردی که داشتم واحوالات ناخوشم،

بلند شدم همه شو برگه سیب کردم.

برگه ها رو هم بردم بالای پشت بوم

تا اولین ملاقات من و محوطه ی پشت بام،

استفاده از آفتاب داغ تابستون

به منظور تهیه ی خوراکی های شب های سرد زمستون باشه*.

:)



+اعتقادی به مصرف برق برای خشک کردن میوه ندارم!

این حداقل صرفه جویی ایه که آدم میتونه بکنه!

* این فقط یک تعارف برای جمله بندی زیباتر بود!

وگرنه برگه ها هیچوقت حتی به شب های پاییز نرسیدن چه برسه به زمستون!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
لوسی می

نظرات  (۵)

من بودم یه مقدارشو کیک می کردم یه مقدارشم مربا

تازشم من تا به حال برگه درست نکردم
پاسخ:
قبلا گفته بودم که مارمالاد و مربای سیب درست کردم و داریم.
عه! درست کن خوشمزه ست. یعنی بچه های من که عاشقشن.
برای همینه که اصلا به پاییز نمیرسه. :)
منم تا حالا کیک پای سیب درست نکردم. اما خیلی دوست دارم :)
حتما یه بار امتحان میکنم.
راست می گی، یادم نبود.
چشم حتما
چه باید بکنیم برای درست کردن برگه؟
پاسخ:
قربونت. برش برش میذاریم جلوی افتاب خشک بشه :)
البته من هسته گیرِ سیب خریدم جدیدا! چون کلا سیب زیاد برامون میاد این فصل و تو سیب ها رو با هسته گیر خالی میکنم و بعد برش میدم.
اینطوری برگه های سیب شبیه دونات میشه. همون مدلی که بیرون هم میفروشن و مثلا باکلاسه :)
قبلا که هسته گیر بخرم معمولی برش میزدم.
پیرو کامنت بالا!
کیک سیب به شدت پیشنهاد میشه به خصوص با دستورهایی که سیب داخل رنده نمیشه بلکه ورقه ورقه میشه و بین مایع قرار میگیره!!
+نخسته مهربانو :)
پاسخ:
آرهههه منم از همونا دوست دارم. پای سیب بهش میگن نه؟ البته فکر کنم پای سیب کیک بزرگ نیست کوچیک کوچیکه.
حتما باید درست کنم.
+ممنونم عزیزم.
پای سیب اگه اشتباه نکنم یه کم خمیرش فرق داره قاعدتا باید یه کم سفت تر باشه
ولی کلا همه چییییی با سیب خوشمزه اس :)
پاسخ:
نمیدونم والا! منم همه مدلشو دوست دارم
حالا یه مدل بپزم ببینم چی میشه!
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۷ مامان محمدمهدی
قبل خوندن پی نوشت تو ذهنم اومد: بابا دمت گرم! از الان فکر زمستونی:)
پاسخ:
:)
آره خب من در هر حال به فکر زمستون هستم اما خب چه میشه کرد که نمیشه جلوی شکمِ پدر و پسرها رو گرفت! :دی