ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3244.

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ

یه بار به پسرک گفتم وقتی اذان میگن،

انگار که خدا داره به ما تلفن میزنه که بگه بیاید پیشم بنده های عزیزِ من،

و ما با نمازخوندنمون،

به تلفنش جواب میدیم.

حالا هربار تو تلویزیون اذان میگن

یهو میاد میگه مامان تلفن!

منم گیج واگیج میگم چی؟ کی؟ کجا؟

:|



+آدم جلوی بچه ضایع نشه واقعا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۹ خانم الفــــ
:)))) ای جان دلم
پاسخ:
:)
قربون شما.
:))))))
تلفن!!!
آخ که من عاشق این پسرک تو هستم :)))
پاسخ:
:)
قربونت عزیزم :)
برای مامانمم خوندم
پاسخ:
:)
لطف کردی :دی
خخخخ
وااااای این بچه ها عالی ن
بدیش اینه که هیچی م یادشون نمیره
پاسخ:
:))
آره واقعا.
همینش بده که ما معمولا یادمون میره اما اونا نهههههه! :))
:دی
جالب بود:)
پاسخ:
:)
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۴ مامان محمدمهدی
عاشقشم:))
پاسخ:
قربونت :*