ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3245.

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ

امروووز روز جذب انرژی های من از طرف کائناته!

:دی


+ موقع ناهار پختن فکر میکردم که چقدر دیر که برای دندون پزشکی 31 شهریور نوبت بهم داده

اگر تا اون موقع دندونم به عصب برسه چه بکنم،

در همین افکار بودم که به ناگاه گوشیم زنگ زد و منم هرچی به پسرک التماس کردم که گوشی رو بده، نداد.

معمولا اگر نشه جواب بدم سخت نمیگیرم و بعدا خودم باهاشون تماس میگیرم،

یهو یادم اومد که خطم یک طرفه ست و اگر جواب ندم دیگه نمیتونم خودم بهش زنگ بزنم

جلدی پریدم گوشی رو برداشتم دیدم ناشناسه!

جواب دادم گفت از دندون پزشکی تماس میگیرم یه نوبت خالی امروز هست میای؟!

:)


+امروز قرار بود که مستر دیرتر برگرده،

منم که برای دندون پزشکی اوکی کردم،

هی فکر کردم حالا چطوری با خط یک طرفه به مستر خبر بدم که زودتر بیاد؟

تصمیم گرفتم بنشینم سرجام و برای برقراریِ تله پاتی انرژی صرف کنم.

هنوز شروع نکرده بودم که مستر باهام تماس گرفت.

:))



+این فقط یک شوخیه! الحمدلله که امروز اوضاع بر وفق مراد من بود.

+مستر داره میاد. من بلند شم برم بچه ها رو بیدار کنم

و برای رفتن به یک دندون پزشکیِ احتمالا خیلی دردناک بعد از پنج سال آماده بشم.

دعا کنید برام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴
لوسی می

نظرات  (۴)

من خیلی این بحث کائنات و کتاب راز رو قبول ندارم (نقدهای جدی هم برای این کتاب گفته شده)
امروز روز لطف های زیاد خدا به شما بوده.
الحمدلله
خدا به هممون لطفهای زیاد داره، ان شاء الله که شکرگزار باشیم
پاسخ:
هههه هههه! منم قبول ندارم :))
همینطوری نوشتم این جمله رو.
فکر کردم علامت :)) در انتهای متن گویا باشه.
ممنون که گفتین الان تو متن درستش میکنم :)
بله الحمدلله.
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۰ مهراد فروتن
می بینم که کائنات بد جوری با لوسی می بزرگوار همکاری می کنه :)

پاسخ:
نه بابا همه ش الکی بود :((
خوبه که روز خوبی براتون بوده :)
پاسخ:
هعی خواهر جان!
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۴ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
چی بگم والا! :))