ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3247.

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

داشتم به توانایی های پسرک فکر میکردم

و احساسِ همیشگیِ کم گذاشتن به سراغم اومد.

بعد فکر کردم به خاطر خودش هم که شده

امسال می فرستمش مهد..

باورم نمیشه وقتی که تبلیغی که تو پارکینگ افتاده بود رو برداشتم

و به صورت جدی، مثل یک مشتری براندازش کردم،

احساس میکردم نزدیکه که قلبم از تصور رفتنِ پسرک به مهد،

از جا کنده بشه..

:((



+هیچوقت فکر نمیکردم تا این حد به پسرک وابسته باشم. :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱)

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۳ مامان محمدمهدی
با این وابستگی حتما مهد لازمه
وال لا
پاسخ:
هههه هه!
برای من یا پسرک؟ :دی