ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3250.

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ب.ظ

بعد از حدود خمس قرن که میرزا قاسمی نخورده بودم

و بعداز حدود یک سال که دوست داشتم بپزم

امروز خودمو تحویل گرفتم و میرزا قاسمی پختم.

غذایی که میدونم هیچکدوم از اهل خانواده نخواهند خورد!

فقط به خاطر خودم!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
لوسی می

نظرات  (۶)

چندسالت بود؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
خمس قرن!!!
بعد از خمس قرن، انقدر دوست داشتی که پختی؟؟!!!!!!!!!!!
براوووووووووووووووووووو
پاسخ:
:)))))
بچه بودم دوست نداشتم. فکر کنم تا هفت هشت سالگیم بود که مامانم برامون می پخت.
ولی من خوشم نیومد. و دیگه هم مامانم نپخت چون ما اکثرا دوست نداشتیم.
البته این فقط یه حدسه نمیدونم دقیقا چندساله نخوردم! خواستم بگم خیلی ساله! :دی
این روزها اما هی می شنیدم میرزا قاسمی و مزه ش یادم میومد و حس میکردم دوست داشتنی بوده!
و بود :)
من گاهی از این کارا می کنم
پاسخ:
خیلی خوبه :)
حس خوبی داشتم که خاصه برای خودم یه کاری کردم :)
وااای من عاااااشقانه میرزا قاسمی رو دوست دارم و کاری کردم که بقیه اعضای خانواده هم همین حس رو بهش داشته باشن. خخخ
پاسخ:
راس میگی؟ حتی بچه ها؟؟ چقدرخوب. بگو ببینم چه کار کردی دقیقا؟ :)
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۰۱ مامان محمدمهدی
یکم خودتو تحویل بگیر:))
شوخی کردم
خوب کردی
آفرین داری
یکی از غذاهای تقریبا ثابت هفتگی اداره ما میرزاقاسمیه ولی باورت میشه من حتی یکبار هم سفارشش ندادم؟ اصلا نمیتونم خودمو راضی به خوردنش بجای غذاهای خوشمزه دیگه کنم:))
گرچه میرزاقاسمی دست پخت مامانمو که شاید سالی یکبار پخته شه، رو چشمام میزارم و با اشتیاق تمام میخورم
پاسخ:
:))
آرهههه منم بارها تو رستوران ها دیدم که تو منوی آزادشون هست اما هیچوقت نتونستم خودمو راضی کنم بردارم!
اما اینبار دلم میخواست خیلی خیلی :)
فکر میکنم ماهی یه بار، دوماه یه بار خوب باشه بپزم :)
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۵ تبارک منصوری
خواهر زاده ام هی یادش میره اسم میرزا قاسمی رو بهم میگه خاله اسم غذایی که پختی چی بود ؟احمد یاسین؟؟؟ :)))
پاسخ:
:))
خیلی بامزه بود. احمد یاسین :))
منم بچه بودم خوردم دوست نداشتم، البته الانم سیر دوست ندارم، وتو ذهنم تنها چیزی که از این غذا مونده، طعم سیرشه
ولی الان که این کامنتها رو خوندم وسوسه شدم بپزم، بدون سیر هم میشه عایا؟؟:دی
پاسخ:
آره دیگه طعم بادمجونِ دودی تو سیر! :))
منم همین یادم بود اما اینبار خوردم خوشم اومد.
نه فکر نکنم بدون سیر بشه! :| اصلش سیرشه.