ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3252.

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ

دیشب مهمون داشتیم.

تابه ی میرزاقاسمی رو گاز بود.

مهمونمون هر بار اومد تو آشپزخونه یه لقمه ازش خورد

و هی گفت واااای چقدر خوشمزه س!

:))



+با همین رفتن و اومدنا و لقمه لقمه همه شو خودش خورد! :|

+فکر کنم او هم عمری بود که میرزا قاسمی نخورده بود :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۷
لوسی می

نظرات  (۳)

واقعا؟یعنی خودش متوجه نشد هیچی برا شما نذاشت بمونه؟
پاسخ:
:))
نه! اونا عصر اومدن. من غذامو ظهر خورده بودم.بقیه ای که برای شام نگه داشته بودم رو ایشون خورد!
شام به من چیزی نرسید.
همون میرزا قاسمی که بعد ربع قرن بود؟
خو پس چیش گیر خودت اومد که فهمیدی خوشمزه اس!؟ شایدم تهش رو نون کشیدی و از تعریفای مهمونتون به دهنت خوشمزه تر اومده... خخخ
پاسخ:
آره. تو کامنت رویا خانم هم جواب دادم گویا واقعا پستم مبهم بوده!
مهمونها عصر اومدن. من غذامو ظهر خورده بودم.بقیه ای که برای شام نگه داشته بودم رو ایشون خورد!
شام به من چیزی نرسید.
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۳ مامان محمدمهدی
:)))))
پاسخ:
:دی