ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3255.

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

دلم یه غذای پر از سس میخواد!

سس مایونز البته!

یه غذای سس آلود!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۷
لوسی می

نظرات  (۵)

وای فکر کن مثلا یه سالاد ماکارونی خوشمزه .... دلم آب شد.

پاسخ:
وااااای قبل از کامنت شما کامنت آقای فروتن رو خوندم واااااااااقعا دلم خواست! شما هم که دوباره گفتی!
آخه این انصافه تو این موقعیت همچین کامنتهایی برام بذارین؟
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۷ مهراد فروتن
سالاد ماکارونی 
پاسخ:
وای خدای من!
این کامنت با روح و روان من بازی کرد :((
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۴ مامان محمدمهدی
بی خیال شو :)
پاسخ:
اون روز بی خیال شدم! :|
ولی فردا حتما برای خودم یه چیزی درست میکنم :)
نه بهتر که فکرش رو می کنم می بینم واقعا انصاف نیست... خخخ
و ما چقدر انسان های بی انصافی هستیم دی:
ولی واقعا وقتی نوشتم خودمم دلم خواست خخخ
پاسخ:
:))))
متشکرم از این همه سعه ی صدر و نگاه عادلانه ای که داری :*
:))
سلام
سالاد الویه
سالاد ماکارونی
فتوچینی
پاسخ:
سلام. بله ممنون از کامنت هوس برانگیز شما:)