ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3256.

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

به خاطر دو قاشق غذاخوری تره

که تو خونه نداشتیم و مسترهم نرفت که بخره

لذت کیک مرغ امروز رو از دست دادیم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
لوسی می

نظرات  (۳)

بابا حالا انقدر هم تره مهم نبود توش نمی ریختی
یکمی منعطف تر باش من این جور وقتا کل موادش رو عوض می کنم و با هر چی که تو خونه داریم درستش می کنم...خیلی هم خوشمزه میشه
پاسخ:
خب اصرار داشتم دستور شف طیبه رو درست کنم.
راستشو بخوای تا به حال اصلا خودم درستش نکردم! فقط خوردم! :دی
شما چی میریزی توش؟


ولی من اصلا باتره  دوست نداشتم...همینطوربقیه...
نمیدونم چرا
شما دوست دارید؟بدون تره بهتر نبست ایا؟
پاسخ:
من تا به حال با تره نخوردم!
تو سایت شف طیبه سرچ کردم با تره آموزش داده بود بعد چون سلیقه ی شف طیبه معمولا خوبه ترجیح دادم با دستور اون درست کنم.
میخوام قبل از تولد بچه ها یه دور درست کنم اگر خوبه تو تولدشون همون دستور رو بذارم.
شما از دستور تهیه ی کی استفاده کردین یا میکنین؟ یا موادتون چی هاست؟
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۴ مامان محمدمهدی
هوووووم کیک مرغ:)
پاسخ:
:)
ندرستیدیم که! :|