ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3259.

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

امروز هم دعای ندبه دعوت بودیم

و من این روزها چقدر شرکت در دعای ندبه رو دوست دارم.

دلم میخواد بانی چنین مجلسی باشم

برای اونهایی که مثلِ خودم،

سحرگاه های جمعه،

اونم بدون دعوت شدن،

پایه ی رفتن به مسجد برای دعای ندبه نیستند!



+کاش توفیقاتمون در یادکردن از امام زمانمون روز افزون باشه.

با مستر قرار گذاشتیم حتی اگر شده ماهی یک بار برای دعای ندبه به مسجد بریم.

الهی که بشه.. و بر این عهد که بستیم بمانیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
لوسی می

نظرات  (۳)

چیکارش کردی پست رو؟

نظر من ر چیکار کردی؟ 
واه 

متنشو از اون همه ایهام در میآوردی خو دختررررررررر
پاسخ:
:)))
این جواب روبرات نوشتم:
"نه واقعا مسخره تر از این نمیشد نوشتش! خخخخ!
ببخشید خب! چرا میزنی حالا؟"
بعد دیدم هیج جوره نمیشه فضای اتفاق افتاده رو توصیف کرد بی خیالش شدم دیگه.
حق داشتی خیلی مبهم بود.
خوش به سعادتتون
ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
قربونت شما هم همینطور.
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۵ مامان محمدمهدی
چه عالی
من صبحهای جمعه از تی وی گوش میکنم و میخونم دعارو ولی فکر کنم مسجد رفتن و ازونجا دعا خوندن خیلی لذت بخش تر باشه
باید برم تو کارش
پاسخ:
آفرین. چه عالی.
منم گاهی خودم میخوندم اما گاهی! خیلی به ندرت.
مدتها بود نخونده بودم تا همین دو هفته پیش که رفتیم و اینجا نوشتم.