ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3260.

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

ساعت یک و نیم ظهر مستر زنگ زد که برای منم ناهار داری که بیام؟

:)

و بخشی از جواب من این بود که اگر میای غذای گل پسر رو میدم

و پسرک رو نگه میدارم که با هم ناهار بخوریم.


یاد روزهای خونه ی سابق افتادم.

که ساعت یک و نیم مستر زنگ میزد که برای منم ناهار درست کن من میام!



+چقدر زندگی بر مبنای نظم دلچسبه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۵ مهراد فروتن
:)
پاسخ:
:)
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۸ مامان محمدمهدی
:)
پاسخ:
:)