ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3264.

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

روز عرفه روزی تکرار نشدنی است..



+ حتم دارم خدا نگاهم کرد... با دعای گره گشای حسین_علیه السلام

+بچه ها! عرفه هاتون رو قدر بدونین..

و مستر، من، و پسرکهامو از دعاتون محروم نذارین.

ما هم دعاگو هستیم ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
لوسی می

نظرات  (۵)

هه
پاسخ:
؟!
:|
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۴ مامان محمدمهدی
هعیییییییی
دعا میکنیمت ان شاءالله
پاسخ:
قربانت.
همچنین :)
به یادت بودم.
هوم 
خیلی خیلی 


اکسیر بهترین کلمه ای هست که میشه گفت 

خیلی حالم بد بود 
خیلی سبک شدم
پاسخ:
الحمدلله.
دعای عرفه عالیه. عالی.
خدا رو شکر :)
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۱ مامان محمدمهدی
اوه ممنون:)
پاسخ:
نفهمیدم بابت چی؟!
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۲ مامان محمدمهدی
که به یادم بودی ننه
پاسخ:
قربونت :)
ما همیشه به یادتیم :)
جبران اون زیارتی که به یادم بودی :)