ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3265.

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

شنیدین بعضی ها دوست دارن قبل از مرگ یه دعای خاصی رو بخونن،

یا یه کار خاصی رو بکنن

و اگر آدمهای باحالی باشن قسمتشون میشه قبل از مردن انجام بدن اون رویا رو.

من راستش دوست دارم قبل از مرگم دعای عرفه رو بخونم بعد بمیرم!

بس که این دعا همه چیز داره..

همه ی حرفهای منو داره..

بس که این دعا همه چیز داره..



+از بس دعا طولانیه بعید میدونم قسمتم بشه!

مگر اینکه سالی در غروب روز عرفه بمیرم!

+واااای که وقتی حرفِ مردنم میاد به واقع همه ی وجودم می لرزه..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
لوسی می

نظرات  (۷)

میدونی من تا به حال نتونستم این دعا رو کامل بخونم؟!
یادمه دو یا سه سال پیش فقط، روز عرفه بخشیش رو خوندم که اونم اصلا یادم نمیاد!
:/
پاسخ:
عه! چرا؟!
چون طولانیه؟
آره خب خدایی طولانیه.
یه بار وقت بذار خودت بخون لازم نیست حتما روز عرفه باشه.
ارزششو داره :)
نه خب، دعاهای دیگه ای هم هستن که طولانی ان. جوشن کبیر، کمیل و.. اینارو خوندم خیلی. اما عرفه رو نمیدونم چرا. مثلا همین امسال و امروز، به طرز خیلی مسخره ای نشد بریم دعا:/ توفیق ندارم..
پاسخ:
من هروقت که نشده برم تو خونه با تلویزیون گوش کردم.
اون خوندنهای ما که خوندیم،گذشته.. به نظر من مهم آخرین دفعه ایه که آدم این دعا رو میخونه وهیچوقت هم دیر نیست.
ان شالله که قسمتت میشه یه بار درست حسابی این دعا رو بخونی ما رو هم دعا کنی روزی که همه شو خوندی :) خب؟! :)
چشم ان شاء الله :)
متقابلا شمام ما رو فراموش نکنی ;)
پاسخ:
سلامت باشی :)
آره 

خیلی عالی میشه .


خدایا ازت یه چیزی میخوام که اگه دادیش دیگه مهم نیس هرچی ندی و اگه ندادیش مهم نیس هرچی غیر اون دادی
ازت میخوام نندازیم در آتیش جهنم



نقل به مضمون آخرین فراز دعای عرفه 
اینو بگی و دیگه نفست نیاد..
پاسخ:
:|
البته همین یک جمله کافی نیست. چون گفتنش لزوما باعث نمیشه که مستجاب شه! نه؟!
باید همه شو خوند :)
وع
کی گفت همی یه جمله؟

فکر کن اون همه تسبیح و غلط کردم و فلان و بهمان آخرشم اینو بگی و _قبول بشه و _ بری... 
دیگه ایناش رو ننوشتم دیگه


چقققد تو خلی 
میگم کی به تو مدرک داده؟ تازه ارشدم قبول شدی؟ مخ شوهره رو هم زدی 

خدا شانس بده 


خخخخخ


ههههه

P;
پاسخ:
:|
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۰ مامان محمدمهدی
نشنیده بودم وال لا
و الان اینجا میشنوم که بعضیا همچین آرزوهایی دارن:))
جالب بود
پاسخ:
مثلا خیلی ها از بزرگان البته دعاشون این بوده که زیارت عاشورا بخونن و بعد بمیرن.
یا لحظه ی مرگ ذکر خاصی رو بگن.
:)
جان ناراحت شدی 
ول کن بابا 

شوخی بود 
تو شصت و هفتی خودمی...







حالا خودمونیم جان ما بگو چجوری مخ شوهره رو زدی؟ خخخخ
پاسخ:
بیشتر کپ کردم تا ناراحت شدن!خخخخ!
قربونت.
:دی