ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3268.

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ

پسرک من فوق العاده احساساتیه

و من هرکار براش میکنم

بازم این احساسِ کم گذاشتنم از بین نمیره..



+نمیدونم آیا من زیاد امر و نهی میکنم؟

کاش کسی یه معیاری برای این ارزیابی به من بده..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

سلام بر دوست قدیمی ما
پاسخ:
سلام علیکم :) خوبین شما؟ چه عجب از اینورا خانم :)
من چون 7_8 تا بچه داشتم سکوت اختیار میکنم که یه وقت به خاطر تجربیات گهر بارم نزنم زندگیتونو کن فیکون کنم!!!! :))

فقط به جای من چهار بار محکم پسرکتو ببوس ^____^
پاسخ:
:))
ممنونم همین الان چهار بار بوسیدمش و بلند خندید :)
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۹ مهراد فروتن
پسرک احساساتی :)
از اون پسر های مامانیِ یعنی؟!
پاسخ:
:)
مامانی که نمیشه گفت.
خیلی دل رحمه.. یعنی گاهی می بینم که از غصه ی شخصیت های برنامه های کودک به شدت متاثر میشه.
همین دیروز تو شبکه پویا یه شعر نماهنگ گونه پخش کرد که علی کوچولو گاو و گوسفندهاشو رها کرد رفت شهر به امید توسعه، بعد فهمید اشتباه کرده و هیچ جا روستا نمیشه و برگشت.
تا مدتها پسرک درگیر این بود که گاو و گوسفنده چقددددددددددددر غصه خوردن که علی کوچولو رفته ( تو تصویر هم چهره ی غمگینشون رو نشون داد) و حتی براشون اشک ریخت و به زور گریه شو قورت داد و هی گفت اگر من گاو و گوسفند داشته باشم هیچوقت تنهاشون نمیذارم!
از این مدل احساساتی هاست :)
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۳ مامان محمدمهدی
منم گاهی این حس کم گذاشتن برای م م بهم دست میده
برای فاطمه هم 
البته این حس من بیشتر ناشی از اینه که ساعات زیادی از روزو کنارشون نیستم:(
ولی شما که تمام وقت در کنار بچه هایی و خودتو وقفشون کردی چرا حس میکنی کم گذاشتی؟!
کم گذاشتنت چه ربطی به امر و نهی کردنت داره؟!
پاسخ:
نمیدونم!!
البته میدونم و دلیل زیاد داره...
نه اتفاقا امروز فکر میکردم بچه هایی که ساعتهایی از روز از مادرشون دورند بیشتر به مادرشون مانوسند تا اونهایی که 24 ساعته با مادرشونن.
فکر میکنم رونشناسها اشتباه میگن!
دوری برای هم مادر و هم بچه گاهی لازمه.
هرچند که سخته.
خب امر و نهی کردن خودش نوعی کم گذاشتنه دیگه.
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۶ مهراد فروتن
عجب شخصیت جالبی 
هنرمند می شه.
پاسخ:
:)
چی بگم والا! ان شالله که هرچی صلاحشه همون بشه :)