ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3275.

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

امروز تولد قمری پسرکم بود..

اصلا باورم نمیشه تمام اون حس و حال هایی که اینقدر برام عینیه،

مربوط به 4 سال پیش بوده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۵ مامان محمدمهدی
تبریک
پاسخ:
سلامت باشی.
سالگرد مادر شدنت مبارک
خیلیییییییی زود میگذره، خیلی
پاسخ:
ممنونم :)
خیلیییییییییییییییییییییی :(
مبارکتون باشه ، و الهی عمر گرمی زندگیِ خانوادگی تون طولانی و نوح گونه:)
4 سااااااااااااااااااال، به نظر یه عمر میاد، ولی در این مورد نمیدونم چرا اینطوری نیست
راستی جالبه، امسال تولد قمری پسرک و تولد شمسی دردونه نزدیک به همه، یه هو قاطی کردم اینا که تفاوت سنی داشتن، چی شد بهم رسیدن:دی
پاسخ:
سلامت باشی :) همچنین برای شما..
آره واقعا برای بچه ها آدم اصلا باورش نمیشه اینقدر سریع داره میگذره :(
:دی