ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3287.

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ

من عااااااااشق کیک تولدم..

عاااااشقشم واقعا..

و بینهایت از کیک دیروز بچه ها راضی بودم.

تا جایی که حاضرم برم قنادی و ازشون تشکر کنم.

هم طرح روش عالی شده بود،

که ابتکار خلاقانه ی مستر بود..

و هم طعمش.

الانم یه تیکه از کیک کنار منه و شدیداً داره برای خورده شدن عشوه گری میکنه

اما من مستر رو بیشتر از کیک دوست دارم.

آخرین تکه ی کیک رو نگه میدارم مستر بخوره..

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۲)

چه طرحی بود اگه ممکنه بگید؟ :)
پاسخ:
ههه! طرحش خیلی خاص نبود! مستطیل معمولی بود.
اما چون تولد برای هر دوی بچه ها بود کیک رو به دو قسمت تقسیم کرده بودیم.
من فکر نمیکردم خوشگل بشه که شد.
عکسشو میذارم.
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ مامان محمدمهدی
منم عاشقم:)
ما ولی کیکی رو که میخواستیم نتونستیم سفارش بدیم و مجبور شدیم طرح دیگه ای رو بگیم واسمون بزنن
حالا ببینیم چی از آب درمیاد:)
پاسخ:
:)
عه! چرا؟ چه طرحی بود! یهو کنجکاو شدم :)
ان شالله که خوب باشه.
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۵ نجمه خانم
لوس خونوک 
دختره نمیگی ما نداریم؟
آخر این پستت مثل این دخترای تازه عقد کرده بود
گرچه از صمیم قلب برات آرزوی خوشبختی میکنم 
ولی..
چمدونم والا
پاسخ:
:)))
راس میگی؟ ینی اینکه مستر رو بیش از کیک دوست داشته باشم اینقدر رمانتیکه؟! :))
فکر کنم بستگی به حس و حال خواننده داره هاااا!
۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۴:۵۱ مامان محمدمهدی
طرح خاصی نبود اونیکه دیدیم رو گفت ۴ کیلو حداقل کیکش میشه ولی ما باید دو کیلو ونیمیشو انتخاب میکردیم با توجه به تعداد مهمانها
پاسخ:
ان شالله که خوشمزه باشه و خوشگل :)
چه همسر فداکاری! واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
پاسخ:
:))))
عالی بود
عاشقش شدم:)
پاسخ:
عزیزم ممنون از لطفت.
من اصلا اهلش نیستم، یعنی گاهی حتی تست هم نمیکنم!!!
بیا من چندتا برش از کیک دردونه رو با کمال میل، و البته در پی این فداکاری عظمی، بهت تقدیم کنم:دی


+چ خوب که برات دو و نیم زده، برای من با اینکه مهمانهام کمتر از شما بود، سه کیلو زد، انگار نیم تو کارش نیست، یا دو یا سه!!!
پاسخ:
راس میگی؟ من از تمام شیرینی های تر مدل های کیکیش رو دوست دارم و اگر به خودم باشه به جای شیرینی بردن برای کسی یا برای مناسبتی همیشه کیک خواهم خرید!
قربانت من استقبال میکنم:)
 
+متوجه نشدم از کجا این تنیجه رو گرفتی که دو ونیم کیلو بوده! کیک ما سه و نیم بود و کمتر از سه سفارش نمیگرفت. ما هم گفتیم همون سه. اما نیم کیلو تلرانس حساب میکرد که ماسعی میکنیم سه بزنیم امادر نهایت هرچی ترازو بگه همونه.
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۷ مامان محمدمهدی
اره خوب بود خداروشکر ممنون
طرح شما هم خیلی قشنگ و جدید بود.فکر کنم اون قنادی من بعد جزئ طرح هاش بزاره این کار مربوط به شمارو
پاسخ:
خب الحمدلله.
آرههههه شاید:)
از تصورش ذوق میکنم :دی ندید بدید بازی به تمام معنا:))
یادم باشه سال بعد حتما آلبومشون رو چک کنم..خخخخ!
از پاسخت به مامان محمدمهدی
پاسخ:
:) ارجاعت میدم به کامنت بعدی خودت! خخخخ!
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۲:۱۶ تنها دلشکسته

سلام

ووووووووووووووووووووووووی چقدر قشنگه :)))

خداییش کیف کردم :))

واقعا زیباست و اعتراف میکنم طرح به این خوشگلی ندیده بودم :)

به شادی و سلامتی عزیزم...

ممنون که طرحشو گذاشتین. به همسری هم نشان دادم :))

پاسخ:
سلام :)
راس میگی؟ شما هم پسندیدی؟
خدایی خودمم عاشقش شدم :)
سلامت باشی ان شالله خیلی زود برای تولد مشترک بچه هاتون شما هم از این کیکها سفارش بدین. :)
الان که دوباره کامنت هارو خوندم متوجه شدم مامان محمدمهدی گفته کیکش دو و نیم باید می بوده!!!
پاسخ:
:)
آری:)
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۹:۳۹ تنها دلشکسته

سلام

ممنون عزیزم.

با اجازه عکس کیک را ذخیره کردم گفتم یه زمانی به درد خورد :)

پاسخ:
سلام.
اختیار دارین، ان شالله به زودی :)
هروقت دیدیش یه دعای خیر برای ما بکن :)