ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3288.

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

اولین روز پایییییز..

:)



+به روزی فکر میکنم که بچه ها بخوان برن مدرسه..

هعی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ مامان محمدمهدی
خیلی زود میاد:)
پاسخ:
خیلی!
راستی گل پسر شما کی عازم مدرسه میشه؟ سال دیگه؟
متولد چه سالیه؟
۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۴:۴۷ مامان محمدمهدی
همین امسال میره اول یعنی از شنبه سوم مهر
امروز جمعه هم جشن ورودیشونه:))
پاسخ:
عزیزمممم متولد چه ماهیه؟
آخی :)
جمعه که تولد بود! هم تولد بود هم جشن شکوفه ها؟