ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3291.

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ب.ظ

مستر: انارِ دونه دونه...،

پسرک: تا نخوری ندانی1.

:))


و صبح که انار رو دید گفت: انار انار برو تو گلو!2




1.بخشی از شعر کتابش:

حلوای تن تنانی، تا نخوری ندانی.

2. و باز بخشی از کتابش: هلو هلو برو تو گلو!

خلاقیت و قافیه سازیِ بچه م منو کشته! :))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۵)

عزیییییییزم.
میدونید من عاشق پسربچه ی این سنی ام؟
بعد میام اینا رو هم میخونم اصن شیکر شیکر آب میکنن تو دلم :)
پاسخ:
:)
عزیزم.
ممنون از لطفت :)
سلام
خب بستگی به فامیلت و نوع مهمونیت داره،من خودم الویه دادم و از نوع کوکوها که داخل نون سرخ میشن و کشک بادمجون گذاشتم،و خب کیک و میوه و تنقلاتم بود
هرسال ژله میذاشتم که امسال دیگه نذاشتم
سالاد ماکارونی هم خوبه،من چون الویه بود،دیگه نذاشتم
پان هم هرسری درستیدم مهمانهام دوس داشتن،ولی چون کیک هست،به نظرم سنگین میشه
اگه احتمالا خواستی خودت کیک درست کنی،از اون رنگی ها درست کن،یا کیک زبرا که روکشش ژله باشه
پاناکوتا هم راحته،وبه نظرمن خوشمزه تر از ژله
من گیفت نرسیدم بدرستم،میتونی بذاری و هرکار خاصی که میخای بکنی
پاسخ:
سلام. مرسی از پیشنهادات :)
یکی از ایده های تزئینی که خودم خیلی دوستش میدارم ساعت تولده
یه ساعت درست میکنی تنظیم میکنی رو ساعت تولد
من پاندول هم درست میکنم:یه ربان که انتهاش عدد تولدشه،و این فاصله ساعت تا عدد تولدشو عکسهاش به ترتیب سنیشو میذارم،جالب میشه
لباسشم بذاری جالبه،مثلا اولین بلوزش و بلوز الانش رو:)))
پاسخ:
الان خیلی بده که من هیچ بلوزی از ابتدای تولد بچه ها نگه نداشتم؟؟؟!
لباس پسرک رو دو سه سال نگه داشتم بعد دیدم که بدم کس دیگه ای میتونه بپوشه رد کردم رفت!
و برای گل پسر هم که اصلا دیگه نگهش نداشتم.
طرح ساعت جالب بود :)
البته من هیچوقت فرصت نمیکنم از این مدل تزیینات بچینم.همیشه شرشره و بادکنکمون هم دقیقه نودی میشه!
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۳ مامان محمدمهدی
:))))
پاسخ:
:)
وااای عزیزم
پسرک منم همش شعر میسازه
هرچیزی از هرجایی میشنوه یه هو شعر در موردش میگه
پاسخ:
آخه بی قافیه ست به تمام معنا.
فقط به لحاظ معنی جواب میده :))