ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3293.

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ

از این بدتر نمیشه.

الان بیش از یک ساعته که پسرک داره رو تختش غلت میزنه

اما هنوز بیداره.

و من به غایت عصبی ام..

و نمیدونم چرا دنبال مقصر میگردم!

:|



+این در شرایطیه که عصر امروز پارک بودیم :(

و طبیعتا باید الان خواب می بود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۳)

واااای من هر شب این مشکل رو دارم
بچه ها تازه ساعت یک و نیم دو میخوابن بعد از یک ساعت یا دو ساعت تلاش من برای خوابیدنشون...
پاسخ:
وای خیلی وحشتناکه! نیست؟
من واقعا نمیتونم با این موضوع کنار بیام.
بعد گل پسر شما مگه مهد نمیره؟ چطور اینقدر دیر میخوابه؟
یه مدت پسرک ساعت دوازده میخوابید من واقعا بی اعصاب بودم!
الانم انگار داریم به اون روزها برمیگردیم :(

+راستی! من همچنان نمیتونم برای شما کامنت بذارم.
بله وحشتناکه و هنوز راهی براش پیدا نکردم
هنوز که مهدشون شروع نشده ...
نمیدونم چه بلایی سر وبلاگم اومده خیلی از دوستان اینو میگن که نمیتونن برام پیام بذارن هرکاری هم می کنم درست نمیشه )))))))):
پاسخ:
اگر عادت به خواب ظهر دارن اون رو حذف کنین!
تا صبح زود بیدار بشن و بعد دوباره خواب ظهر رو برقرار کنین.
البته این تمهیدیه که من امروز اندیشیدم. امروز نذاشتم پسرک ظهر بخوابه و الان که ساعت نه شبه رفته تو تختش.
فردا ان شالله صبح زود بیدار میشه و ظهر هم زود میخوابه و شب هم!
ان شالله! ببینم چی میشه.

+فکر کنم به خاطر تغییر قالبته.
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۱ فاطمه لاهیجانی
سلام راه حلی پیدا کردین با ماهم درمیون بذارین، خوابوندن پسر منم تقریبا ی ساعت زمان میبره!
پاسخ:
راه حلم همونی بود که گفتم قبلا. خسته کردن بچه ها..
البته نه یک ساعت مونده به خوابشون. از قبل باید حسابی بازی کنن که خسته بشن و از یک ساعتت مونده به تایم خواب هی چراغ ها رو کم کنیم و فضا رو ساکت کنیم و آرامش به خونه بدیم تا بخوابند ان شالله!
البته خودمم هنوزگاهی در این راه حل لنگ میزنم اما خیلی وقتها هم خوب جواب داده.