ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3298.

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ

این روزها به واقع دلم برای روضه،

برای محرم،

برای پرچم های سیاه

و برای قدقامت العزا،

تنگ شده..

و همه ش دارم خدا خدا میکنم

که توفیق برگزاری روضه رو ازم نگیره..



+واقعا در چینش ماه ها،

حکمت هایی نهفته ست که ما نمیدونیم...

+مرتبط

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

می تو :'(
پاسخ:
:)
اندکی صبر، سحر نزدیک است :)
ولی برعکس من همش دارم حرص میخورم که باز محرم اومد و من همچنان نمیتونم هیات برم (بخاطر بچه ها) و باز هم باید تو خونه بمونم.
 یکی از بزرگترین دردهای زندگیم حذف شدن هیات از برنامه هامونه ))))))))))))))))))))))):

پاسخ:
عه! واقعا؟؟؟؟ چرا؟ من خیلی برام دغدغه نیست..دو سه روز برام مهمه که ان شالله میریم.
معلومه از اول به شدت اهل دل و هیاتی بودی. من اینطور نبودم هیچوقت و با همین روضه های تلویزیون و حتی وبلاگ ها دلم آشوب میشه..
 نگران نباش چند وقت دیگه ان شالله دسته جمعی میرین و فیض می برین..خدا مادریتو قبول کنه ان شالله.

۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۹ روشــنا ...
من دلم یه روضه ی با حال میخواد...یه روضه ای که روضه خون با روضه اش باعث اشک ریختنم بشه نه خودم با تفکراتم...
پاسخ:
:)
ان شالله روضه های معرفت قسمتت بشه:)
ما رو هم دعا کنی.
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۷ مامان محمدمهدی
آخ نگو
که من امسال حتی خیلی زودتر از فردای عید غدیر دلم دنبال روضه واشک و آهه
پاسخ:
ان شالله که از محرم بهترین بهره ها رو کسب کنی:)
دلمون بدجور خواست...
خدا توفیق بده انشاالله
پاسخ:
ان شالله. :)