ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3299.

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

دارم میرم آماده شم برای دندون پزشکی!

دعا کنید این بار برسم و این دندون بیچاره رو نجات بدم..



+مرتبط


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۲ نجمه خانم
ان شاءالله تو هم نجات پیدا کنی 
ان شاءالله همه مون نجات پیدا کنیم
پاسخ:
الهی آمین :)
ان شاالله که میرسی (:
پاسخ:
رسیدم :)
تو هم دندون پزشکی؟!!!!!.... ای بابا!!
پاسخ:
آره بابا امروز که کشت منو! کشت!
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مامان محمدمهدی
رسیدی؟
پاسخ:
آره خدا رو شکر. بیست مین هم معطلم کرد!
جالبه اون دفعه یه ربع دیر رسیدم دیگه راهم نداد این بار اینطور!!
:|
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۳ تنها دلشکسته

خوبید؟

بچه ها را کجا گذاشتین؟

ترس نداشت دندانپزشکی؟! :(

پاسخ:
مرسی. پیش مامانم.
چرا دندون پزشکی همیشه ترس داره.
اما خب چون پر کردن لازم داشت دندونهام کمتر می ترسیدم.
تجربه شو داشتم.
بعدم از استرس خرابی دندونها بهتره که! همه ش رو اعصاب آدمه که دندونهاش خراب بمونه.