ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3304.

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ب.ظ

خوشبختی یعنی بعد از اینکه پسرک راضیم میکنه که آخرین تکه ی کیک مال خودش باشه،

چون می دونه سهم من بوده،

آخرین گاز کیکش رو میاره میده به من!

در حد یک مول از کیک برام نگه داشته بود..

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۶ مامان محمدمهدی
چه فداکار:)
پاسخ:
:)))
:))
خوش بختی:)
واقعا بچه ها از بزرگترین نعمتهای زندگی ان، من خیلی وقتها در اوج خستگی هام، یا ناراحتی های عصبیم، با یه خنده، یه رفتار، یا یه جمله دردونه، از آسمون به زمین اومدم

ایشالا خدا نصیب همه اونهایی که خواهانش هستن، بکنه:)
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا...
منم اگه یادت باشه یه پست با همین توصیف داشتم..
الهی آمین.