ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3306.

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

ماموریت مستر کنسل شد..




+برخلاف همیشه ی همیشه،

اینبار از این کنسلی قدری دلخور شدم.

+ بعدا نوشت: هوایپیمای بازگشت مستر از این مقصد دچار سانحه شد! :|

خدای من! ممنون از رحمی که به دل من کردی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۳ مامان محمدمهدی
چرا؟
اونوقت میگی چرا همش میرن ماموریت؟
پاسخ:
آخه این دفعه مستر برای این ماموریت خیلی ذوق داشت.
مقصد شهر جدید و خوبی بود.
هرچند که برای ما بهتر شد چون اگر میرفت تا هفته ی دیگه نمیومد.
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۴ ساعت زنانه
امیدوارم هیچ وقت دلتون نگیره حکمتی داره ...
پاسخ:
آره حتما.
ممنونم.
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ مهراد فروتن
عجب!
پاسخ:
خب مستر برای این ماموریت خودش خیلی ذوق داشت..
:(
مقصد شهر جدید و خوبی بود..
ایشالا ماموریت بعدی تو یه شهر خیلی خفن و باحال باشه
همه تون هم دسته جمعی برید ^___^
پاسخ:
ان شالله :)
مثلا شیراز باشه :)
سلام عزیز جان
الخیر فی ماوقع
ایشالله که خیره
پاسخ:
سلام.
بله ان شالله.
ممنونم
همسرمن مدتیه ماموریت نرفته
تاحالا یک بار فقط باهاش رفتیم که مشهدبود و عالی بود...تو 4ماهگی علیرضا
خیلی دوست دارم باهاش همه ی شهرها رو برم ببینم ولی فعلا که نشده
پاسخ:
ان شالله که بشه.
ما هم یه بار فقط قم بود که باهاش رفتیم چون اونجا فامیل داریم و اسکانمون راحت بود و مسترکه از صبح تا شب نبود ما سرمون گرم بود. اون موقع پسرک من یک سال و ده ماهش بود..
یادش بخیر سفر ایده آلی بود یکی از لذت بخش ترین سفرهای عمرم..