ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3307.

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

همه ی لثه هام مجروحه!

همه ش هاااا!

:(



+آخه پر کردن دندون که هنری نمیخواد!

مهم اینه که اینقدر ضربه نزنی و تمیز کار کنی خانم دکتر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
لوسی می

نظرات  (۶)

من کلا کار دندون پزشکای آقا رو بیشتر از خانم ها قبول دارم. اکثرا یهترن. منم نمیرم پیش خانم :|
پاسخ:
خب باید پرسید این کار چقدر مشروع است؟!
من نمیدونم! باید پرسید.
تقریبا مشروع نیست :|
فکر کنم طبق شرع، تا حد امکان، حتی اگه پزشک خانم تو یه شهر دیگه باشه که بتونی بری، باید بری. 
پاسخ:
نه بابا! نه اینقدر سخت گیر!
ولی به نظرم همینه که اگر خانمی متخصص هست که کار شما رو راه بندازه پیش آقا نرید!
نمیدونم والا! البته خدایی دندون پزشکی چیزی نیست که خیلی خاص باشه و تماس داشته باشه ولی خب..
کسی که نمیخواد پیش هم جنسش بره باید بپرسه دیگه!
خب اینو من نمیگم که بخوام سخت بگیرم! یادمه قبلا ها پرسیده بودم یه بار. اگه اشتباه نکنم جوابش همین بود و یکی از اقوام واسه همین رفتن شهر دیگه! ولی اوشون واسه سونوگرافی رفتن و خب این حساسه، اما دندون پزشکی رو نمیدونم دیگه. البته مراجع نظراتشون شاید متفاوت باشه. شما که نمیرید ولی اگه رفتید مجدد بپرسید :) 
پاسخ:
والا تا این حدشو بی اطلاعم!
آفرین به اون قوم و خویشتون. دستش درست :)
خدا اجرشو میده ان شالله.
چشم. :)
ایشالا که هرچه زودتر سلامتی کاملت رو به دست بیاری
اتفاقا من کار دکترم رو از هر مردی بیشتر قبول دارم، از لحاظ تخصصی که حرفی درش نیست، از لحاظ لطافت و ظرافت هم واقعا عالیه، یعنی من قبلا برا عصب کشی حداقل دوتا مسکن خورده بودم، اونم در اوج نوجوانی و قوت جسمی
ولی اینهمه دندون پیش این دکترم عصب کشی کردم، یه مسکن هم لازم نبود، یعنی دردش قابل تحمل بود، اون هم در اوج خستگی ها و بی رمقی های جسمی این روزهام


فقد یه مشکل خیلی خیلی کوچیک داره این دکتر من که...
تقریبا گرونترین دکتر شهرمونه!!!:((((((((((((

+درمورد شرعیتش هم آخرین استفتایی که من از مقام معظم رهبری گرفتم، همینه که شما میگی، البته من بعد مسافت که تو کامنت اومده بود رو سوال نکردم، تنها مشکلی که با ایشون داشتم همین قیمت بالا بود که مثلا دوتا دندون پرکردن ایشون، میشه قیمت 3تا دندونی که پیش پزشک دیگه پر میکنی، و برای امثال منی که متاسفانه دندون خراب زیاد دارم، واقعا کمر شکنه
ولی خب به خاطر همین شرعیتش، فعلا ده دقیقه میرم دکتر، پول یک ماه کارکردنم رو میریزم به حسابش و میام:(((((
پاسخ:
سلامت باشی. چه دکتر خوبی خوش به حالت که چنین کسی رو میشناسی و این خیلی عالیه حتی با قیمت گزاف.
عجبا! واقعا دندون پزشکی هم شغل قابل احترام، لوکس و پردرآمدیه..
دوستش دارم..
البته تخصصهای غیر ترمیمیشون وحشتناک هم هست :دی
من تا به حال عصب کشی نکردم الحمدلله و اینقدر نسبت به دندون هام عذاب وجدان دارم! چقدر مگه عصب کشی کردی؟
سلام
ای بابا...
من دکترم تو شهر خودمون خانم هست و بسیار مومن و عالی
کارش هم حرف نداره.
این یکی دو باری که مجبور شدم قم برم دندونپزشکی تازه فهمیدم که دکتر خودم چقدر عاااالیه
خوش به حالت که تا حالا دندون عصب کشی نکردی .... خیلی خدا رو شکر کن
من بعضی از دندون هامو دوبار عصب کشی کردم نمیدونم یه دندون مگه چندتا عصب داره بیچاره؟ (اینجا بود که فرق دکتر خودمو با این دکتر قمیه فهمیدم ... )
پاسخ:
سلام. چقدر خوبه که آدم همچین دکتری بشناسه.
کاش صبر کنی هربار میری شهرتون یه معاینه بری. اینطوری مجبور نمیشی دندونتو به نااهل بسپاری.
:|
من تقریبا دندون سالم ندارم:/ و این نتیجه اینه که اولا دندونهای آسیابم همه شیریه، و دوما خانوادگی از اونها نیستیم که جنس دندونهاشون عالیه، و نهایتا و سوما:دی بچه گی هام احتمالا خیلی اهل مسواک نبودم گویا:/
البته شاید تو کلان شهرها این قیمتها عادی باشه، ولی من اینجا نزدیک به یک سال پیش دندون عصب کشی کردم از 750 بود تا 1
که الان حتما اضافه شده، روکش هم 600، و ایمپلنت از دو و نیم شروع میشد، تورم امسال رو هم باید اضافه کرد
البته ما دوستی داشتیم که 6 تومن ناقابل فقط یه دندون ایمپلنت کرد!!!
پاسخ:
:|
یعنی چی که دندونهای آسیابم شیریه؟؟؟!
دندونهای آسیاب از اول دائمی در میان دیگه. نمیفتن که! فقط دندون شماره ی جهار میفته. از پنج تا هشت هرچی در بیاد دائمه.
واو! خیییییلی گرونه!
نه من هر دندونی که پر کردم اینجا حدود 300 بود. البته پر کردن خیلی ساده تر از عصب کشی و اینهاست. و دقیقشو هم نمیدونم هنوز! چون کارم تموم نشده هزینه ها ادامه داره.