ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3309.

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ

دیدنِ نماز خوندنِ فرزندت،

از اون خوشبختی هاییه که

تک تک سلولهای آدم رو درگیر میکنه..

و وجودت از حجم لذتش مالامال میشه..

نه؟!



+ربِّ اجعَلنی مُقیمَ الصَّلاة وَ مِن ذُرّیَّتی لطفا. (40 ابراهیم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۶
لوسی می

نظرات  (۶)

دقیقا همینطوره...
وقتی دختری میاد کنار ما نماز میخونه فقط تنها کاری که میتونم انجام بدم اینه که بعد نماز قشنگ لهش کنم. دی: چه مامان خشنی خخخخخ
البته پسرمون یه مدته تارک الصلاة شده خخخ
پاسخ:
عزیزممممم :)
:))
شما با هم نماز میخونین؟ تو تایم نماز بچه ها رو چه کار میکنین؟!
من و مستر نوبتی و شیفتی نماز میخونیم! خخخخ!
اره ما جماعت می خونیم (:
پسرم که معمولا با خودش مشغوله دخترم هم یا میاد بغلم یا کنار ما بازی می کنه.
البته ما هم یه دورانی شیفتی نماز می خوندیم
 
پاسخ:
آفرین به شما.
:)

پسرک منم هرازگاهی کنارپدرش می ایسته و نماز می خونه مثلا
واقعا لذتبخشه
ولی تاحالا با من نخونده
پریشب پدرش پرسید میایی نماز بخونی با من؟گفت "نه"
پرسید چرا؟
گفت اخه من که وضو ندارم:(
پاسخ:
:)
آره واقعا.
:))
حالا پسرک ما هر روز صبح و ظهر و عصر و شام کارش شده وضو گرفتن و شالاپ شلوپ کردن که با وضو بخوابم با وضو کار کنم نماز بخونم و ...
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۴ مردی بنام شقایق ...
دقیقا

خصوصا اینکه ازین چادر نیم وجبیا سرش کنه!

من تا وایمیسم برای نماز بدو بدو میاد جلوی من پیشونیشو میذاره زمین و دراز میکشه و زیر لب یه چیزایی میگه که فقط خودش میفهمه!

بعدم پامیشه میشینه یه چند ثانیه

بعدم بدو بدو میره سراغ بقیه بازیش :)
پاسخ:
آره واقعا لذت بخشه :)
فکر میکنم تماشای نماز دختربچه ها جذاب تر باشه به خاطر همون چادر نیم وجبیایی که توش گم میشن :)
الحمدلله
پاسخ:
:)
علی ما هدانا :)
۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۰ مامان محمدمهدی
موافقم
خیلی لذت بخشه
وقتی کوچیکن و کنارت می ایستن خیلی لذت داره ولی وقتی بزرگتر میشن با اینکه شیرین کاریهاشون سر خوندن نماز کمتر میشه ولی لذتش بمراتب بیشترتر میشه
پاسخ:
بله بله بله.. نظر من هم همینه..
اصلا دیدن بچه ی بالغ و مکلفت که به نماز پایبنده لذتی فراتر از حد تصورم داره..
من با تصور اون روز از الان میتونم اشک شوق بریزم. الهی که خدا قسمتم کنه تماشای این صحنه ها رو...