ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3326.

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ

در حین غذا پختن،

پسرک جنازه ی صندلی کامپیوتر رو برام آورد

که پارچه ی تکیه گاهش رو  با قیچی کنده بود.

:|



+بعد بهش گفتم چون عذرخواهی کردی می بخشمت اما من باب تنبیه نمیتونی تو کیک پختنِ امروز مشارکت کنی،

پسرک کلی ناراحت شد و حتی قدری گریه کرد.

اما بعد دوباره که رفتم تو اتاقش ببینم با گل پسر دارن چه کار میکنن،

دیدم حالا ابرِ تکیه گاه صندلی رو هم کنده!!!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۳ ریحانه سادات
وای خدا عالی بود :)))))))))))))
مامان خانوم .. مطالب دکتر سلطانی رو در مورد تربیت فرزند مطالعه کردین؟ بسی جالب و کاربردی ست
پاسخ:
:)
نه اینکه پیگیر باشم اما قدری از مطالبشون رو تو تلگرام دیدم.و اینم نمیدونستم توصیه ایشون بوده. تو مطالبی که میخونم این روش رو درست تر دیدم.
البته تا کاربردی رو چی معنی کنیم!
می بینین که رو پسرک من بی اثر بود!
۱۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۳ مامان محمدمهدی
چه تنبیه بی اثری:)
روشتو عوض کن
پاسخ:
براش مهم بود. اما خب بعد دید گریه بی فایده بوده بیخیال شد کلا.
مثلا؟ پیشنهاد بده.