ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3330.

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

چرا ما زن ها،

اینقدر در زمینه ی

"از هیچ، همه ساختن"

مهارت داریم؟!



+چرا واقعا؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

ینی اگه جواب این سوالو پیدا کردین بگین من خودم میرم براتون نوبل امسالو میگیرم...



پاسخ:
سلام :)))
چه دلِ پر دردی! :))
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۶:۴۶ یـک مـعــلـم . .
باسلام وعرض ادب،
:)
شایدبه خاطردوعامل:
1-خانوم هابه طور ذهنی با"جزئیات"درگیرند؛
وذهن "جزئی نگری" دارند.
-به همین دلیل خانوم ها،عموماً تیزهوش هستند وحافظه ی خیلی خوبی دارن-؛
(برخلاف آقایون که با"کلیات"ِ امور مواجه میشن،وذهن ِ"کلی نگری"دارند)

2-خانوم هابسیار عاطفی،رقیق القلب وحساسند.
و"تأثیرپذیری وگیرندگی" ِفوق العاده ای از رویدادهای پیرامونی خود،دارند.

این "دوعامل" وقتی در هم دیگه "ضـرب" میشه،
نتیجه اش میشه:از هیچ،همه ساختن!!
. .
"چیزی" که از نظرآقایون "اهمیتی"نداشته باشه ودائم به زبون بیارن:اینکه مهم نیست!!!
برای خانوم هاممکنه "دیوونه کننده" باشه^ـ^
پاسخ:
:)
با سپاس از شما خانم معلم. :)
حالا من که خودم دخترم ولی خدایی پسرها "معمولا" باهوش تر از دخترها هستند.
و البته استثنائات که همیشه هست.
تا تیزهوشی رو چی معنی کنیم.
ممنون از توضیحت. آره معمولا اینطوریاس.
اینکه از هیچ، همه میسازیم، به خاطر چیدنِ پشت سر همِ همه ی دریافتهامونه. چیزهایی که به نظر آقایون به هم ربطی ندارن اما به نظر ما این ارتباط خیلی محتمل و گاهی قطعیه! :)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۹ خانوم لبخند
ذاتیه دیگه :دی
چه میشه کرد :))
پاسخ:
:))
آره یک ویژگیه انگار.
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۹ مامان محمدمهدی
نمیتونی ببینی مهارتمونو؟:))))
پاسخ:
:))
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۳ تنها دلشکسته
آی گفتی :(((((((((((((
پاسخ:
:)