ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3331.

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

من موندم واقعا

چطور مردهایی که به یه سری چیزها مثل حجاب، نماز و روزه معتقد و مقیدند،

حاضر میشن با خانم هایی ازدواج کنن که به این چیزها تقیدی ندارن؟!

و در عین حال تقیدهای خودشون رو هم حفظ می کنن!



+یعنی مردی رو میشناسم که تمام ماه رمضون رو تنهایی روزه میگیره!

یا مردهایی که مادر و خواهرانشون کاملا محجبند، اما خانمشون اصلا!

چطوری میشه؟!

+یکی اومده رادیاتورهامون رو نصب کنه،

بچه ها پیش مستر هستند

و این شده که من قانون وای فای خونه رو زیر پا گذاشتم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۲
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۲ مامان محمدمهدی
نمونه بارزشو دو تا داریم تو خونه مون البته خونه ور معنای عرفیش:)
و در حیرتیم خودمونم:|
پاسخ:
:((
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۶ خانوم لبخند
خیلی هم از نظر شرعی آقایون موظف نیستند حتما یکی هم کفو خودشون رو پیدا کنن!
در صورتی که واسه خانم ها باید اینطور باشه. 
پاسخ:
اگر منظورت دین هست که یک مرد مختاره از اهل کتاب زن بگیره و زن مختار نیست خب بله.
اما در مورد هم کفو بودن من چیزی نشنیدم!
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۸ تنها دلشکسته

جوابشو پیدا کردی به منم بگو...

دلم خونه... تجربه اش را داشتیم!!

شاید قسمت!! حقیقتا من هم تعجب میکنم.

پاسخ:
والا چی بگم! :(
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۲ نجمه خانم
الان که زیاد شده 
حجاب خواهر و مادرربطی به پسر داره اصلا به نظرت؟
این اولا 
دوما میگن درستش می کنیم 
و با این فکر به طلاق می رسند! :/
پاسخ:
آره خیلی زیاد شده.
آره به نظرم ربط داره دیگه. پسر هم تو اون خونه بزرگ شده.
وقتی خانواده مذهبی هستند چرا باید پسر اینقدر مذهب گریز باشه و براش مهم نباشه که مادر آینده ی بچه ش چه دین و ایمانی داره؟
دومنش راستش من ندیدم تا به حال!
البته دیدم کسانی که از خانواده ی بی حجاب دختر گرفتن و اون خانم الان کاملا محجب شده اما این پست بیشتر کسانی بود که خیلی خوش خوشان زندگی میکنن و براشون مهم نیست همسرشون از کدوم طیف اعتقادی جامعه ست.
ینی همین مردی که میگم تنهایی روزه میگیره( که همین خودش کلی به نظر من کار شاقیه) خانواده ش کاملا مقید به پوشش هستند و خانواده خانمش کاملا اهل پارتیهای مختلط. و ایشون در هر دو جا راحته!
وااای منم گاهی بدجوری اعصابم از این قضیه خورد میشه
اصلا نمی فهمم یعنی چی؟!!!!!!
آخه مگه میشه؟
منم چندتا مورد اینجوری میشناسم...
پاسخ:
و دقت کردی که اونها زندگی های عاشقانه تر و راحت تری از خانواده های هردو مذهبی دارند؟!
این باز از همه ش جالبتره.
چرا این ادعا رو میکنم؟ چون یا اون مرد مایله که همسرش به دیدگاه خانواده ی خودش دل بده یا نه.
اگر راغب باشه که خودش و خانواده ش با عقاید مذهبی رو خووووب تر از اونچه که واقعا هستند نشون میده که همسرش به این دین و تقید رو بیاره
و اگر راغب نباشه که در برخوردها و تذکرها و مسائل مرتبط راحت ترند. در حالی که خانواده های هر دو مذهبی به رفتارهای مذهبی همدیگه هم حساسند و این خودش گاهی باعث کدورت میشه.
البته کلی گفتم. منظورم همه جور آدمی نیست.
چون اخلاق گاهی از اعتقادات مذهبی خیلی مهم تره!!!!!
یه آقایی بود خونه ما داشت نماز میخوند... قبل نماز به زنش یه چیزی گفت که زنش خوب متوجه نشد! صبر کرد نمازش تموم شه و ازش بپرسه، بین دو تا نماز آقاهه اصلا فرصت نداد زنه چیزی بگه... هر چی فحش بلد بود به زنش داد و نیت نماز بعدی رو کرد!!! :/
چقددددر زنش جلو ما خجالت کشید!!! من هیچ وقت اون روزو یادم نمیره! واسه همین همیشه معیار اولمو گذاشتم اخلاق! اگه متدین هم بود که چه بهتر.. ولی اول اخلاق!!
پاسخ:
این کامنتت خیلی جای بحث داره هاااا!
یعنی به نظرت اون آقا متدین بود اما اخلاق نداشت؟؟! داریم همچین چیزی؟!
به نظر من اون آقا متدین نبود!
حدیثی از امام صادق هست که میفرماید دخترت رو به مرد مومن و متدین شوهر بده، چرا که اگر دخترت رو دوست داشته باشه که فبها المراد و زندگی راحتی براش خواهد ساخت، و اگر دخترت رو دوست نداشته باشه هم هرگز به او ظلم نخواهد کرد.
به نظرم تمام کسانی که اینطور ازدواج کردن که تو پستم گفتم، عقیده شون این نظر شمابوده. و جوابش همینه. اما ایا سخته که کسی هردو فاکتور رو (با در نظر گرفتن توضیح شما) داشته باشه؟
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ خانوم لبخند
من متوجه نظر شما نشدم :|
منظورم اینه که زن چون باید از همسر تبعیت کنه تو بعضی مسائل، باید هم با هم کفو خودش، ینی کسی که از نظر اعتقادی هم شبیه ش هست ازدواج کنه اما مرد چون این شرایط رو نداره میتونه زنی که به اعتقاداتش خیلی هم پایبند نیست بگیره. فقط میتونه ها! نه اینکه یه مجوز باشه مردا پاشن برن یه زن این شکلی بگیرن! فکر کنم واسه مواقعیه که دیگه زن درست و حسابی پیدا نشه :))

با جواب کامنتت به گندم بانو هم بسیاااااار موافقم :)
تدین و اخلاق از هم جدانشدنی ان. کسی که متدین باشه اخلاقم داره، و اگه اخلاق نداشته باشه متدین نیست :)
پاسخ:
بله خب اینام هست.
قربانت. برای تایید پاسخ :)
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۱ نجمه خانم
راحت نیست 
مطمئن باش 
یه جایی به بن بست ذهنی میخوره 
خیالت جمع 
دوما رو خودم دیدم و حالم هم به هم خورد

پاسخ:
فک نکنم..
حالا ان شالله که خوشبخت باشن ولی خب... عجیبه دیگه!