ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3332.

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ

دیروز ظهر،

وقتی پسرک ترجیح داد به جای ناهار،

خامه عسل بخوره،

و قبل از حاضر شدن ناهار ما رفت و خوابید،

واقعا رغبت و میلی به خوردن غذا نداشتم،

و این که میگن "بدون تو غذا از گلوم پایین نمیره"

رو برای مخاطبی مثل پسرک هم درک کردم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۵ نجمه خانم
بدترین خصلت زن ها 

:/
اینو در زندگی خانمهای مجردی که تنها زندگی می کنند یا خانمهایی که بچه هاشون رفتن سر زندگیشون و شوهراشون اون دنیا دیدم
خیلی بده 
سعی کن خودتو اصلاح کنی لوسی جون
پاسخ:
آرههه اصلا چه معنی میده این همه وابستگی :(
امیدوارم با بزرگتر شدنش بهتر بشم. میشم. قول میدم.
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۸ مامان محمدمهدی
چه لوس
پاسخ:
خخخ!