ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3334.

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۶ ب.ظ

مراحل از صفر تا صد کتلت پزی امروزم

با حضور افتخاری و دائمی گل پسر در بغلم همراه بود!

به خودم تبریک میگم که تا این حد حرفه ای شدم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
لوسی می

نظرات  (۹)

واقعا تبریک هم داره من هیچوقت نمیتوننم با دخترم برم پای گاز ..

پاسخ:
خب کار عاقلانه ای هم نیست.
کار درست رو شما میکنی.
اما گل پسر جدیدا زیادی دیگه بغلی شده..هر روز همینطوره اما امروز غذامون سخت تر از همیشه بود برای در آغوش داشتن همزمانِ یک بچه!
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۱ مهراد فروتن
تبریک 
:) 
پاسخ:
:)
متشکرم
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۵ تنها دلشکسته

سلام

چه پسر مامانییی :))

بوس براش :)

کی عکسشونو میذارین ؟! :(

پاسخ:
سلام.
آرهههه همه ش بغل منه :(
چی بگم والا!
آخه من رو سیستم عکس ندارم برای همین زمان بره.
۱۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۳ نجمه خانم
رنده کردی
یا غذاساز؟
خو اونم که ریزریز باید بشه قبلش
O___o
پاسخ:
هیچکدوم!
همینطوری قلمبه قلمبه انداختم تو قابلمه وقتی که پخت و له شد با گوشتکوب برقی یا دستی میشه کوبیدش.
یا به قول شما ریخت تو غذاساز.
واااای چه مامان از خود گذشته ای!! :) :*
پاسخ:
ههه هه!
ممنون از مثبت اندیشیت :)
تشویـــــــــــــــــــــق 👏👏👏
پاسخ:
متشکرم :))
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۴۸ نجمه خانم
هاه؟؟ oO

چیو قلمبه قلمبه انداختی؟


فکر کنم باید بپرسم کتلت چیه! O___o
پاسخ:
هاااااا! :)))))))))))))))
فکر کردم اون کامنت مال پستِ لواشک بود!خخخخخ!
نه با همون غذاساز مایه ی کتلت رو اماده کردم
و بعد هم سرخش کردم دیگه.
مشکلش اون قسمت پوست کندن سیب زمینی، تکه تکه کردنش برای ریختن در غذاساز و بعدش هم سرخ کردنشون بود که با بچه سخت بود.
اما شد.
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ مامان محمدمهدی
نه واقعا کدبانو شدی خواهر
آفرین:)
پاسخ:
خخخخ!
کلا مامانا توی یه برهه ای از بچه داری کاملا یه دستی باید کاراشونو بکنن :)
پاسخ:
ههه ههه! آره واقعا.
البته خدایی من برای پسرک اینقدر تو زحمت بغل کردن نبودم.
گل پسر خیلی بغلی تره.