ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3335.

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

مخم رسما تیلیت شده.

رفتم پیش همسایه پایینی،

برای حساب کتابهای قبض های برق ساختمون!

وااااای که رفتنم با خودم بود و برگشتنم با خدا..

با یه مخ داغووووون!




+حرف، حرف، حرف! خدای من!

+به مستر میگم برام جالبه. من خودم یه آدم کاملا پرحرف بودم

و کاملا آمادگی شنیدن یه عالمه حرف رو داشتم!

اما از وقتی که با هم ازدواج کردیم دیگه تحمل شنیدن و شنیدن و شنیدن مداوم رو ندارم!

بس که مستر ساکته! مخ منم عادت کرده! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱)

۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۶ مامان محمدمهدی
این کارها مردونه نیست آیا؟
مخت عادت خوبی پیدا کرده:)
پاسخ:
چرا مردونه ست.
اما خب همسایه ی طبقه پایینمون یه خانم تنهاست و همسرش فوت کرده.
لذا من برای این واحد به صورت خاصه مسئولیت پذیرفتم. :)
خخخخ!
نه خیلی هم خوب نیست. اعصاب آدم اینطوری ضعیفتره.
اما اگر هی ازش کار بکشی تحملت هم تو سر و صداها بیشتر خواهد بود.