ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3336.

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

گل پسر عاااشق کندن کلیدهای لپ تاپه!

کشته منو!

نمیذاره یه لحظه لپ تاپ باز باشه.

ای بابا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۴
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۱۲ مهراد فروتن
!!!!!!!!!

پاسخ:
بله دیگه! اینجوری هاس!
یه بار گفتم که کلید alt رو کند. از اون موقع تا می بینه صفحه بازه میدوه میاد که دکمه ها رو بکنه! :|
سلام
واااای دختر منم دقیقا اینطوریه
الان لب تابم شیفت نداره چون معلوم نیست کی گمش کرده
چندتا از دکمه های لب تابمم دیگه به زور کار میکنن. تقریبا اکثرشون رو یکی دوبار کنده دی:
پاسخ:
سلام.
ای بابا! آخه پسرک اصلا اینطوری نبود. میومد بازی میکردولی نمیدونست که کنده هم میشه.
حالا این یکی فهمیده که میشه کند دیگه بیچاره کرده منو!
دعوا هم داره که بذار بکنم! :|
۱۵ مهر ۹۵ ، ۰۳:۲۹ تنها دلشکسته

سلام

چه بامزه :))

این پسر را باید خورد :)))

پاسخ:
:)
قربون محبتت و سلام.
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۸ نجمه خانم
:|
Alt رو بده مال اون باشه
ههه ههه



پاسخ:
کندن رو دوست داره.
به دکمه های کنده شده کاری نداره.
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۵ مامان محمدمهدی
اصلا پسر بودن به همین کندن هاست
وال لا:)
پاسخ:
:))